8X15&16

  • פותח הנושא RoyBO
  • פורסם בתאריך

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif הוא אכן לגמרי

לא פרה קדושה, ובמיוחד במהלך הפרק ניסו להגניב פעמים רבות את האג'נדה שלו- היה לי מאוד קשה לקבל מישהו עם עבר כמו שלו פתאום מדבר דיבור אידיאלי מערבי, על שלום וכו'. לא כי מנהיגים ערבים לא יכולים לעשות שלום, לא כי יש מנהיגים שבערוב ימיהם מבינים שדרך החרב הייתה טעות, אלא בעיקר כי הבסיס לדמות שלו , כאימפריה איסלאמית עם נשק גרעיני במזרח התיכון , תמיד הצטיירה לי בראש כעיראק (סדאם חוסיין) או אחמדניג'אד (שגם הוא, אחמדניג'אד - יש לו חזות מאוד מכובדת ואני בטוח שהוא אדם שיכול לשבות את לב מי שהוא מולו , ולכן הוא מתקבל בכבוד מלכים בהרבה מדינות)- כאשר חסן דיבר בכל הפרקים - הוא היה הכי סימפטי, מדהים, להתאהב בדמות שלו, להגיד "וואו , איזה איש של חזון " איך הוא ונשיאת ארה"ב לא יכולים להביא שלום .. ו"תראו מה זה , מנהיגים כאלה צריך" (אז איך לא עשו את זה 30 שנה ? ) אבל זה עומד בסתירה להגיון... הם כאילו ציירו דמות שמדבר יותר כשכפול למדינת ארה"ב , ולא כמנהיג למזה"ת. לכן ,בניגוד אליכם , ילדי הנרות בכיכר, לא בכיתי כשאותו מנהיג נערץ הלך, והעולם איבד מנהיג אמיתי לשלום
כי הוא היה לגמרי פיקציה !
- אגב , מה שכתבת - איך בדיוק הוא הביא את זה על עצמו בזה ש"דפק לג'ק מוט בראש ואיים על המשפחה" ? ואם הוא היה עושה את זה בצורה דיפלומטית - מגיע לנשיאה ומבקש ממנה שתסגיר אותו - אז זה לא היה מגיע לו ? בסה"כ איך שהוא עשה את זה הוא לא פגע באף אחד. ג'ק שרד דברים יותר גרועים מאשר בומבה בראש מהנשיא חסן.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif8x16 טיק טוק

מישהו בפורום הציע שעון אילן לחסן ? צצצ. מ מ ש לא ! הגזמתם !
 

RYaniv

New member
../images/Emo58.gif אני רוצה הסבר על המבטים שהלכו שם

בסצינה שבה הייסטינגס, ג'ק ורנה מדברים על דיינה וולש. כאשר ג'ק שומע שהיא היתה ארוסתו של קול, הוא אומר שזה מסביר כמה דברים, וכשהייסטינגס אומר שקול לא יודע הרבה על דיינה פרט לעבר שלה, רנה דופקת מבט. משהו שם.. מוזר. יותר מדי מבטים מוזרים מצידם של ג'ק ורנה. אולי ההסבר הוא שהם צילמו את הסצינה הזאת ברגע האחרון ולא ליטשו אותה מספיק. אולי אין שם כלום מעבר. מי יודע.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif לדעתי אתה סתם

נתפס על קטנות.. הם לא היו מעבירים לך מסרים כאלה נסתרים ממבטים.. זה כלום, אני בטוח שאין שום דבר שעומד מאחורי זה.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif המבטים היחיד שיש

זה של ארלו על כל דבר שהוא מתחת לגובה הצוואר של דנה. (איזה משפט הוא אמר לקלואי שם , על הפעמים היחידות שהוא מביט על הפנים של דנה
)
 

poland1

New member
אני רואה שוב את הפרקים ואני פשוט לא עומד בזה.

... הנשיאה הזו כל כך נחושה וטובה! אוף.. היא מלכה! משהו מצחיק על דנה (ממש נקרעתי מצחוק הפעם).. שהיא רצתה את כדורי המגרנות.. אחח איזו נחמדה וחייכנית.. ושהיא אמרה לו שהיא הולכת להייסטינגס מה היא אמרה לו בחיוך מדהים? "טנקיו ג'ים :)"
הרגה אותי.. שניה אחרי שהוא לא ראה את הפנים שלה היא חזרה להבעות המזעזעות שלה בפנים. אני חייב להגיד שהיא שחקנית מעולה..
 

poland1

New member
אני חייב לציין משהו לגבי הזמנים עם הפצצה

המלוכלכת בתחילת פרק 15.. בסוף פרק 14 נותרו כ-15 דקות לפיצוץ הפצצה... בפרק 15 אחרי 10 דקות (ללא קפיצות בזמן) הספירה כבר הגיעה ל-7 שניות לפיצוץ... איפה ה-5 דקות שנותרו? עברו רק 10.. הם באמת לא צמודים לזמנים, אבל זה לא ממש מעניין אותי..
 

poland1

New member
ואיך אפשר לשכוח את הרגע שג'ק גנב למישהו

תמים את האוטו בלי להתרגש מזה
 

poland1

New member
שלא נדבר על זה שג'ק אמר לערבי שהוא

פגש במדרגות בשעת החילוץ של חסן "לך מפה" גם בערבית.. לעזאזל.. לא מספיקה הגרמנית שהוא יודע?
ושהנשיאה אמרה לרוב וייס "לך לעזאזל, רוב".. איזה פרצוף הוא עשה לה
אין עליה.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif אם כבר , זה לא רק זה,

תמיד מדהים אותי, כל פעם כשיש לו צוות חדש, כשהוא פגש רק לפני שעה, הם כבר הכי מתואמים ביניהם מבחינת תדריכים. הפעם , בסוף פרק 16 כשהוא עשה תדרוך לחבר'ה מסי טי יו (החדשים) , אהבתי שהוא ידע את השם שלהם אחד אחד ונקב בשמם. אנשים שפגש לפני 5 דקות כשהייסטינגס צוות אותם לכוח המשימה שלו. איזה זיכרון לשמות :)
 

poland1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אני הבחור שאיים על דנה עם המגבת

הקטלנית בשרשור הזה...
 

Y. Welis

New member
נדמה לי שראיתי שכשהמס' היה 11 שניות

הטל' התקבל אצל טארין, והוא לחץ על המפסק בשניה ה-8. שאלה טובה מה היה קורה אילו לא היה הטל'. היו כמה תמונות של אנשים בניו יורק - שמאוד הזכירו קטע מהסרט שהזכרתי לעיל, fail safe. אולי מישהו חשב על זה גם.
 

Y. Welis

New member
we have a TAC team ready

פרק 15 היה המשך ישיר וטוב ל-14 (אותו הבמאי - מילאן משהו, שכבר עשה רושם בשני פרקים מוקדמים יותר), ושמר על קצב יפה, שהזכיר את הימים הטובים הקודמים של הסידרה. ההחלטה של הנשיא חסן - מובנת, אבל מה הבעיה לשים עליו wire ועיקוב? הוא היה יכול לסדר את זה עם ג'ק בשקט לפני כן. נחמד גם שג'ק סחב איתו את החייל היחיד של הגנרל ששרד. לא בטוח שזה היה רעיון טוב. בגידת ראש-הסגל והג'נרל - באה מהר מדי. היה צריך קצת יותר רקע. בעונה 2 היתה בגידה כזו שנמשכה עד סוף העונה, והם אפילו הצליחו לחסל את היועצת לביטחון לאומי (ההיא מ'רצח מאדום לשחור') בפרק האחרון, מבלי להיתפס... אבל הזפטה שהוא חטף מהנשיאה באה בזמן. רק היתה צריכה להוסיף you broke my heart, אבל במקום זה נעשתה קטלנית - i'll pull the switch... ההכנה לקראת המארב היתה מצויינת, ורגע העברת המידע והחיפוש ברשימה (עדיין על נייר? אין מחשבים?) הקדחתניים. אבל קלואי היתה צריכה לחשוד (או לפחות החנון השני, שניצל בזכות הפעמון). שוב ושוב ציפיתי שאחרי שדיינה יוצאת למיסדרון, שהיא תסתכל פתאום לאחור ותמצא את קלואי מצותת... הרי היא עקבה אחרי אנשים ל-סרבר רום די פעמים בעונות הקודמות; חשבתי שכבר יש לה חוש. אגב server rooms, הם נראו 'סקסיים' יותר בעונות הקודמות, והרבה יותר גדולים - יותר מקום להתחבא מאחוריהם ולנהל שיחות עם הצד השני. ומה עם הגופה של השוטר ההוא - מתי היא תיפול פתאום מהקיר? החנון היה צריך לגלות אותה (ולצרוח כמובן), וכך לעלות עליה. אגב מארב - איך המכונית ההיא ידעה לחכות לו בדיוק במגרש החניה ההוא? דיינה הורתה לטארין לפנות למקום כי זו היתה הדרך היחידה להימנע מהמארב (שהיה בצומת עם 161, והוא פנה בצומת השניה שלפני, ב-158-157). לא סביר. עוד דבר שחסר העונה, הוא מזל"ט שמסוגל לירות מהאויר. היה יכול לעזור מאוד. אבל כל זה נכון לפרק 15. המתח נפל ב-16, ונעשה יותר מתון, אחרי המעצר של דיינה. התיחקור של דיינה היה קל מדי (המתרגם/ת נסחפו עם ג'ק...), והמידע ממנה לא היה מספיק. צריך היה להתנות את השיחרור באיכותו. זוכרים שפעם היו מזמינים עורכי-דין ל-CTU לשם כך (בכל שעת לילה), ובודקים ומנהלים משא ומתן?... קצת קיצרו את זה, כמו גם דברים אחרים. הסיפור הסופי עם ההקלטה גם לא היה משכנע - כמה זמן היה להם? דקות ספורות. לא אותר אף אחד שנמלט מהבניין, ולא נראה שהיו עוד יציאות. אם אגב היה אור יום מחלון מהצד (ונניח שקלואי איתרה את טמפ' האור, מהוידאו הלא איכותי בעליל שהיה), למה לא לעלות לגג ולרדת משם בחבל? הרי רק צריך למצוא את החלון הנכון. המודל הממוחשב שהוצג בתדריך של דיינה, היה יכול לעשות את זה, וירי רימון עשן/מדמיע מבחוץ שניה לפני, היה מבטיח סיכויים. אבל ההגיון הוא לא הצד החזק העונה, כמו שדיינה1982 ציינה בעמוד הקודם...
 

דנה1982

New member
אחלה ביקורת

לגבי הקטע עם טארין ורכב החילוף - לא ראינו את ג'ני סקוט או את טארין בזמן שעבר בין השיחה שלהם. היא אמרה לו שהיא תדבר עם סמיר וכך אני מניחה שהם סגרו את הפרטים הסופיים. לגבי החיפוש הידני ברשימה - את הטלפונים הניידים שלהם הסוכנים קיבלו בפרק 13 אחרי הפצצה האלקטרומגנטית. ציינו כמה פעמים שזה טלפונים חדשים (מישהו פה אפילו צחק שלמרות שכולם קיבלו את המכשירים לפני שעתיים, יש להם עדיין את כל המספרים בחיוג מקוצר). מאחר ואחרי הפצצה גם הייתה בעיה במערכות וגם (אני מניחה) חוסר זמן להתעסק במנהלות, אי אפשר היה להזין את המספרים למערכות אז היה צורך להשתמש ברשימות ידניות. זה דווקא מסוג הדברים שהיו יותר הגיוניים מבחינת התסריט. לגבי ההקלטה, זה לא "הוקלט מראש" לדעתי, אלא בוצע עיכוב פשוט בשידור. זה משהו שהוא אפשרי וקיים. משדרים בשידור חי אבל הוא מועבר באיחור קל (עשו את זה ב"האח הגדול" למי שצפה בשידור באינטרנט... וסליחה על ההשוואה הזולה ועל זה שהודיתי כרגע שראיתי "האח הגדול"
) מה שכן, בלי קשר להאם עדיף היה לרדת מהגג או לעלות מהכניסה, אני חושבת שהם פעלו נורא לאט. היה לג'ק זמן לעצור לדבר עם רנה, רק אחרי שהם הגיעו התחילו להתארגן. הם התעכבו דקות מחוץ לבניין - שאולי אלה הדקות הקריטיות. ואני מבקשת לא לקרוא לי דיינה ולא לקרוא לבלונדינית הזאת דנה. ג'ני סקוט. זה השם שלה!
 

The Human

New member
תגובה.

חסן לא היה רוצה לשים עליו עיקוב, משום שלא ידע אם לטרוריסטים יש שלט רחוק להפעלת הפצצה. לגבי המארב - זו לא השאלה שאני הייתי שואל.. אם כבר, אז למה כשמצאו את הרכב בלי חסן לא ביקשו לחסום את הקניון או תחום מסביב לקניון ביחס לזמן שהיה להם לצאת ממנו? לגבי הסוף - גם אם היו זורקים רימון עשן לתוך החדר זה לא היה מבטיח בכלל את ההישרדות של חסן בגלל הקירבה של סמיר והמחבלים אליו. מה שאיכשהו היה מגדיל את הסיכויים היה כמו שנעשה - התגנבות שקטה לתוך החדר ושימוש באקדחים בעלי משתיקי קול. מה שהפריע לי היה עצם זה שהיה מדובר בהקלטה שנעשתה מראש. לא הגיוני שישדרו משהו באיחור של 2 דקות. או שמשדרים בלייב או שזה מוקלט לגמרי, אחרת היו שומעים את הפידבק מהמחשב ליד תוך כדי השידור החי - בגלל שהוא שידר בקול מספיק גבוה כדי שישמעו אותו מחוץ לחדר.
 

פריגת

New member
מישהו יודע להגיד לי עד איזה פרק מעונה 8

ניתן לצפות ברשת? נכון לעכשיו מצאתי עד פרק 16.
 
למעלה