שרשור פרק 820

Boran

New member
הטבעה

אני מניח שזה ששמו לה מגבת ספוגה מים על הפה והאף, וכל הזמן טפטפו מים על המגבת מעל הפה שלה, אמור לדמות הרגשה של טביעה
 

Y. Welis

New member
עינוי אמיתי ומוכר. מעורר תחושת טביעה

ואינסטינקטים חזקים. לא לנסות בבית.
 

טיי 1

New member
וכל זה כשישראל מתייבשת ../images/Emo67.gif

תאמת גם אני לא הבנתי.... כאילו - מה זה העינוי לייט הזה ? כבר שכתבתי בשרשור של הפרק הקודם - תחשבו שאין מצלמות ותתחילו ישר בכריתת האצבעות
 

Rioter

New member
../images/Emo58.gif הודעה מתוקנת...

בלי ספוילר בכותרת.
(היי, אני סמויה כאן, מכורה קשות ל-24 - וחייבת להוציא את זה!) איזה מוות מיותר!!! ממש עד לפרקים האחרונים, דנה וולש הייתה עוד דמות מעצבנת, גם אחרי שגילו שהיא חפרפרת. אבל פתאום היא מוסיפה עניין ופשוט מגניבה לאללה! במיוחד בקטע בבנק שהיה אדיר. חבל שג'ק הרג אותה, הוא יצא קצת חלש, ובכלל - אם היא הייתה נסה לנפשה, סביר להניח שהיינו נתקלים בה בהמשך והיא הייתה מוסיפה עוד קצת פלפל והפתעות לעלילה הדי-צפויה. חוץ מהיריות בסוף, היה פרק מצויין, בלי חפירות של הנשיאה וסובביה. לוגן מעצבן, העוזר שלו עוד יותר מעצבן והחברה שלו (!?) נראית חשודה. או שאני סתם פרנואידיות לגבי בלונדיניות בסדרה הזאת. זהו. הוצאתי.
 

Y. Welis

New member
האמת שכל הבעייתיות העונה היו בלונדיניות

כך שהתחושה נכונה.
 

Y. Welis

New member
24 - היום שהיה

והיה טוב הפעם, אקשן כמו פעם (אולי בזכות איוואן כץ, אחד הכותבים הקבועים והוותיקים, שחזר בפרק הזה), ולחץ של זמן שלא משאיר מקום לשאלות. ג'ק ואורטיז מחלצים את דיינה - הלך די מהר ('צלפים'? מה הטעם לשלוח אנשים לגג?) וחבל שלא היה זמן לתחקר את המענה הראשי. אגב היציאה שלהם מהמקום שוב תוקצרה, כמו יציאות אחרות (ג'ק מהמסעדה בפרק 4). דיינה צריכה שיכנוע שג'ק רציני. או שקול צריך שיכנוע? נראה שהוא צריך יותר. אמרתי לעצמי כל הזמן שהכי טוב אם ג'ק ישלח אותו חזרה ל-CTU, כי אין בו תועלת: דיינה תנסה כל הזמן לפרוט עליו, ובסוף תצליח. לוגאן עושה עסקים עם הרוסים - מה שמראה שהאג'נדה היחידה שלו (כתמיד) היא קידומו האישי. הפרסונאל אסיסטנט שלו מקבל קידום (מקבל גם רקע ביטחוני יש מאין - אפילו קלואי מכירה אותו! רק אנחנו לא. bummer) ומגיע ל-CTU לתפוס פיקוד + בלונדה מבשרת רעות (היא תחטוף בקרוב מקלואי, זו רק שאלה של זמן). פעם זה גם היה עניין שנפרש על פני פרקים, אבל בעונה הזו הכל נדחס. אגב הבחור בבנק קצת הזכיר את יו גראנט... חבל שלא זכה לחיות - נראה ששוכחים כאן שדיינה מורידה אנשים בקלות כשהיא בלחץ (מלבדו גם את השוטר החוקר, השומר ביציאה מ-CTU ואולי עוד בעבר). על זה לא סביר שהיא תקבל חסינות, ולא בטוח שיש צורך במחילה - היא היתה הורגת את ג'ק אילו זה היה תלוי בה. מצער שקול לא אזק אותה אליו, כמו שהיה צריך (ואז מסתיר את זה עם הז'קט) - אבל מזלו הוא שהיא היתה פחות מקצועית איתו (ואגב הסיפור שלה - למה שרוסי יפנה אליה אחרי שיצאה מהכלא? מה היה בה ששיכנע אותו שהיא תהיה חפרפרת טובה? עוד רקע שלא נבנה, והומצא על המקום). ציפיתי ל-NYPD ביציאה מהבנק - איחור קשה... אבל לא היה מזיק אילו היה מרדף יריות איתם *וגם* עם דיינה. בסופו של דבר, השאלה האחרונה שלה היתה מכרעת - מה היא עוד יכולה להציע, חוץ מהחומר? היתה צריכה להיפטר מהכרטיס המרשיע בהזדמנות הראשונה: היא ידעה שג'ק לא יצטרך אותה. אבל אולי חשבה שכן... שילוב בלתי אפשרי. בסוף לא נשאר לה מה להציע, ועל כן לא היה טעם להשאיר אותה בחיים - עוד צרות לקול, ולעתיד (הכלא לא מספיק טוב בשבילה, כזכור). אולי ג'ק חשש שהיא חיסלה את קול והיה נקמני. לא היתה לו ברירה אחרת. פרק נחמד וקצב טוב - נקוה שימשיך כך.
 

GreenEyes82

New member
../images/Emo58.gif אהבתי איך שג'ק ניטרל

את 2 השוטרים שעצרו אותו.. ירה לאחד מהם ברגל, מסכן חח
 

Y. Welis

New member
מזכיר לי קטע מסרט של סטיבן סיגל

שפעם הוצג כטיזר בערוץ 10 (או 2) לפני השידור - הוא ניגש למישהו זקן בחליפה, 'מצטער אדוני, אבל אני חייב לעשות את זה' ומעיף אותו מהגג....
 
פרק 820 - הנקמה מוגשת ואין ממנה צודקת + שאלה

ג'ק מתקדם בדרכו לנחש לוגן (למרות שהוא אינו יודע כי לוגן בוחש ורוקח חלק מהאירועים - הנחש דואג לקליפות הגנה שזמן קילופן קרב ובא) ושום דבר לא עוצר אותו. דינה וולש בהחלט גוזרת את דינה וג'ק מבצע את הדרוש (שהרי על כולם הביאה אסונות) , ג'ק למעשה השופט והמוציא לפועל - מוצדק לחלוטין ומתבקש - לאין היא כבר יכלה ללכת ????????????? חזרה לסצנה האחרונה: ג'ק מול החפרפרת הבוגדנית (אומללה בעברה ובעתידה) , האקדח עולה מול פניה והיא עוד שואלת אם ניתן לעזור במשהו , ג'ק משיב "בשום דבר" - הבנתי שזמן האקדח הגיע לדבר - אכזרי - קר אךךךךךךךךךךךךךךךך מוצדק ואנושי ! אם תשאלו למה ? הסבר : חייו של ג'ק ואהבתו שוב נהרסים מולו הנשיאה צוללת לתהום , ג'ק נשאר היחידי שמחובר למציאות ולרוע כמו דינה יש רק פתרון טוב אחד וג'ק מיישם אותו - הוא אנושי הם אינטרסנטים הרסניים. קלואי ענקית , מבינה את מצב האומה ומשתכנעת סופית בצדקת דרכו של ג'ק , נותר רק לראות מתי תחבור אליו . קול ממשיך להתפכח : מהאהבה - מהציות המוחלט לנהלים , נראה איך שוב יחבור לג'ק. הנחש לוגן מבין שהטבעת מתהדקת סביבו ושולף תרגילי בגידה אחרונים (הרוסים והעוזר הצייתן ש"מתגלה" כמפקד "נחוש" ) - האם אליסון תתעשת בסופו של דבר ?( זמנה אוזל בטירוף). שאלה: שמתם לב לאיזה שר ישראלי דומה המתנקש הרוסי הכחוש?
 
למעלה