../images/Emo58.gif שאלה על CLE - NYJ
23 שניות לסיום ההארכה, דאון רביעי עם 11 יארד לקליבלנד על קו ה 2 יארד שלהם. אי אפשר להוציא מזה כלום. למה הם לא עשו kneel וסיימו בתיקו? למה לעשות פאנט מהאנדזון שידיע בערך עד קו האמצע ולתת לג'טס הזדמנות למהלך שניים (היה להם פסק זמן אחד אאל"ט) ולנסות פילד-גול, שלא לדבר על טאצ'דאון? בטח שלקליבלנד לא היתה הזדמנות לענות אם במקרה ג'טס לא היו הולכים 3 אנד אאוט. יש איזה חוק שאני לא מכיר שאסור ככה לסיים הארכה? מישהו יש לו מושג למה קליבלנד בחרו לנהוג כך?
23 שניות לסיום ההארכה, דאון רביעי עם 11 יארד לקליבלנד על קו ה 2 יארד שלהם. אי אפשר להוציא מזה כלום. למה הם לא עשו kneel וסיימו בתיקו? למה לעשות פאנט מהאנדזון שידיע בערך עד קו האמצע ולתת לג'טס הזדמנות למהלך שניים (היה להם פסק זמן אחד אאל"ט) ולנסות פילד-גול, שלא לדבר על טאצ'דאון? בטח שלקליבלנד לא היתה הזדמנות לענות אם במקרה ג'טס לא היו הולכים 3 אנד אאוט. יש איזה חוק שאני לא מכיר שאסור ככה לסיים הארכה? מישהו יש לו מושג למה קליבלנד בחרו לנהוג כך?