פרק 2X09

COBRAsnake

New member
../images/Emo58.gifפרק 2X09

הרגע סיימתי לראות אותו והייתי חייבת לראות אם מישהו כתב עליו משהו טוב, זה היה הפרק הכי עצוב בעולם בא לי למות ביי.
 

L D N

New member
../images/Emo215.gif וואו.

קאסי מוכיחה בפרק הזה שהיא דמות מאוד משמעותית בסדרה. היא מצליחה להעביר את הרגשות שלה אלינו. החלק שכריס מת לקאסי בידיים
זה היה כ"כ עצוב. הפרק הכי חזק ואהוב עליי בעונה. פשוט חצי מהפרק הייתי עם צמרמורת. אני לאהוב קאסי.
 

whoa

New member
אני לא מאמינה

זה כל כך מדכא עכשיו.. כל החלק האחרון בניו יורק הזוי.. (הבנתי שקסי ברחה, אבל מבריסול ישר לניו יורק? מאיפה הכסף?)
 

COBRAsnake

New member
לגמרי הזוי, כאילו איך היא הגיעה לשם

בטח היה לה כסף מהמריחואנה שהיא גידלה.. אני גם לא אופתע אם מישהו ריחם עליה ונתן לה לטוס בחינם, כמו שרק קאסי יודעת לגרום לאנשים לעשות חח אהבתי את העובדה שהם לא חשבו שזה כזה חשוב לתת זמן מסך לאיך שהיא הגיעה לשם בכלל
 

GypsyGirl

New member
נראה לי אבל שניו יורק הייתה יותר למען

הסימבוליות. ז"א אולי היא בכלל לא נסעה אלא זה משהו שהיא דמיינה/קרה בראש שלה/נוצר בשביל ללמד איזשהו לקח כי היא נמצאת בניו יורק שהיא התפוח הגדול, אוכלת תפוח, פוגשת מישהו בשם אדם.. ואם מקשרים את זה לתנ"ך נגיד אז אדם זה מאדם וחווה והתפוח הוא פרי עץ הדעת. אולי הוא מדגיש את ההתבגרות שלה, זה שהיא מפנימה שהיא לעולם לא תוכל לברוח מהצרות שלה, לא משנה איפה היא תהיה.
 

whoa

New member
ואו

בחיים לא חשבתי על זה ככה... ניתחת את זה מדהים.. אבל אני לא חושבת שזה היה בקשר לסימובליות.. כי בפרק הבא, רואים שסיד מדבר איתה בטלפון ומבקש ממנה לחזור.. אז הקטע כנראה נוצר כדי להראות שהיא לא יכולה לברוח מהצרות שלה.. אבל לטוס לניו יורק בלי גרוש... זה הזוי
 

COBRAsnake

New member
נכון

אבל כתוב משהו באתר של סקינס And we don't even have time to catch our breath and let it all sink in, because then we're watching Cassie as she finally unravels before our very eyes, and she keeps on running and running. And then she's in New York! That girl never does things by halves. We're always nervous when Cassie's on our screen; we feel like she's on a timer set to self destruct and not even she knows when it's going to go off. נורא מתאים לה לברוח באמת ולהגזים בתגובות שלה, גם אני קראתי את התגובה הזאת בפורום הרשמי עם כל העיניין של גן עדן אבל זה נראה לי סתם סימנים באמת דומים אבל אין לזה ממש סיפור מאחורי זה - זה גם לא סותר את העובדה שהיא באמת בניו יורק.. גם אם תשימו לב בפריוויו של הפרק הבא רואים שהיא לא נמצאת בהלוויה מעניין מה יקרה איתה..
 

GypsyGirl

New member
זה לא בדיוק אני, מסתובבות כרגע מלא תאוריות על

הפרק וזאת אחת מהן. עוד אחת שאהבתי היא שכל העניין קורה בראש שלה והיא בעצם עושה דיאטה כדי שתהיה לה שליטה על מה שקורה, ואז כשאפילו בעולם האוטופי שהיא בנתה לעצמה (אנשים נחמדים שעוזרים לה ונותנים לה כסף ודירה בפאקינג ניו יורק שזה תסריט הזוי ולא אמין בפני גם מבחינת הכסף- אפילו שיכול להיות שהיא הרוויחה הרבה מהמחירות ואולי אפילו מהמשפחה שלה שנראה שהיא די מבוססת אם הם הצליחו לממן את הקליניקה להפרעות נפשיות שהיא הייתה בה, העבירה לה כסף אחרי שהיא עברה לגור עם כריס- וגם מבחינת העובדה שהיא נערה במקום זר, אמנם בלונדינית ורזה ויפה, אבל בואו נדמיין רגע שיש משהו מציאותי בסקינס- אין אף בנאדם שתוך 5 שניות מהרגע שהוא מכיר מישהי פתאום ייתן לה סכומי כסף גדולים ולהשאר בדירה שהייתה שלו.) אניוואי, כשכל זה מתפרק, אחרי שהיא מבינה שהיא בעצם איבדה את השליטה על החיים שלה גם ככה היא מחליטה לאכול, מה שבעצם מסמל את זה שהיא נשברה סופית. אז כן, הדמויות מתנהגות כאילו היא באמת בניו יורק אבל כולנו יודעים שהתסריטאים נמצאים כרגע במצב שבו הם פרקטיקלי דופקים את הראש במקלדת ומגישים את מה שיוצא למפיק.
 

COBRAsnake

New member
טוטאלי מסכימה איתך בקשר למשפט האחרון

בכלל יש איזה תחושה שסקינס ניסו לצאת מתוכחמים יותר ועמוקים יותר בעונה הזאת אבל להפוך אותה לפסימית ודיכאונית זה ממש לא הדרך.. העונה הזאת הרבה פחות כיפית מהעונה הקודמת ואני יכולה לספור את הקטעים שהצחיקו אותי בה על יד אחת. קאסט חדש זה אולי הרעיון הכי טוב שהיה להם מאז הפרק האחרון של העונה הראשונה, נראה כאילו לא היה להם איך להמשיך כל דמות אז הם החליטו לדפוק כל אחד ואחד מהם עד הסוף. אבל אחרי הכל אני עדיין אוהבת את הסדרה רק חבל שהיא נפלה ככה. מקווה שהעונה הבאה תיהיה יותר דומה לעונה הראשונה... הנה היום ישודר הפרק האחרון ואני בכלל לא מרגישה שהעונה מיצתה את עצמה, כבר נגמר?
 

GypsyGirl

New member
מתוחכמים יותר?

אולי מבחינת הסמים הם עלו מדרגה, מבחינה עלילתית זה היה גרוע כמו איסט אנדרס. מסכימה איתך בקשר לכל השאר. זה פשוט.. העונה הזאת אפילו לא מרגישה לי כאילו אותם אנשים כתבו אותה. זה נראה כאילו היה להם גימיק מצויין לעונה הראשונה, ועכשו הם פשוט נתקעו עם הדמויות האלה בידיים ולא ידעו מה לעשות איתן
 

RemainingLight

New member
גם אני לא הבנתי מה הלך שם...

ושבוע הבא זה הפרק האחרון... אין מצב שאני שורדת אותו.... יש דיבורים על עונה שלישית בכלל?
 

purple floyd

New member
../images/Emo58.gif

הפרק הכי מדא בעולם ): ופרק הבא הוא פרק אחרון, איך אני אראה אותו לעזאזל? הווווווווווו כריסי ))))))))))):
 

webrain

New member
חזרנו לפרקים הלא מובנים

של לא ברור אם חצי מהפרק קרה במציאות אם הדמות רק הזתה אותם והכי מצחיק אחרי שהוא שכב איתה הוא עוזב תבית ומשאיר לה אותו תשארי כמה שבא לך לא נסחף בכלל:)
 
תיקון טעות

הוא לא שכב איתה. הם סתם ישנו ביחד. היא אפילו "אמרה" לחברה שלו שהיא לא תיגע בו. למרות שבדוגרי -זה הפסד שלה :)
 

webrain

New member
חחחח 2 דברים

1. אז עוד יותר גרוע הוא נתן לה תדירה שלו אחרי שלא הרגיש בנוח שסתם ישן איתה חחח 2. בהחלט הפסד שלה
 
למעלה