ראיתי תוכנית של מאחורי הקלעים של מכושפות שם אמרו שגוליאן רצה לעזוב אז ככה המפיקים סידרו את זה הם גם אמרו שהם השאירו איזה חלון שהוא יוכל לחזור מתי שירצה מישהו יודע אולי למה הוא עזב מה הסיבה ועל איזה חלון הם מדברים
למה הוא עזב אני לא יודע... נראה לי שהוא חשב שהדמות שלו כבר עלתה לעולם על העצבים והיא סתם נסחבת... והחלון הוא שהם הרגו אותו בעולם אחר... תמיד יש סיכוי קטן שהוא יחזור איכשהוא... וכמו שאנחנו מכירים את התסריטאים לא חסרים להם חורים להמציא