עונה 5

../images/Emo58.gifעונה 5

ראיתי תוכנית של מאחורי הקלעים של מכושפות שם אמרו שגוליאן רצה לעזוב אז ככה המפיקים סידרו את זה הם גם אמרו שהם השאירו איזה חלון שהוא יוכל לחזור מתי שירצה מישהו יודע אולי למה הוא עזב מה הסיבה ועל איזה חלון הם מדברים
 
הוא אכל...../images/Emo168.gif

בלתאזור אכל שוקולד באחד הפרקים, חטף קלקול קיבה ונכנס לתרדמת. ולמפיקים יש חלון להעיר אותו, ולהחזיר אותו לסידרה. בייבלייד מובן?
 

Adrienne

New member
אממ../images/Emo58.gif5

למה הוא עזב אני לא יודע... נראה לי שהוא חשב שהדמות שלו כבר עלתה לעולם על העצבים והיא סתם נסחבת... והחלון הוא שהם הרגו אותו בעולם אחר... תמיד יש סיכוי קטן שהוא יחזור איכשהוא... וכמו שאנחנו מכירים את התסריטאים לא חסרים להם חורים להמציא
 
למעלה