עונה 3 פרק 1

lightanddark

New member
../images/Emo58.gif עונה 3 פרק 1

סליחה על פתיחת הודעה חדשה פשוט לא היה לאן לנצל"ש כמה שאלות מה קרה בסוף עם המלגה של משפחת קיין? לא זכור לי שאמרו משהו בסוף העונה השנייה. איפה וויבל?? וזה רק אני או שק'ית הקריח יותר? עכשיו בנוגע לעונה החדשה.. אחלה פרק!! איזה חמוד דיק! וגם הפיז הזה! לוגן וורוניקה כמובן פשוט מדהימים! למה אבל היא החליפה מכונית?! למה?! :) והמורה המוזר ההוא זה אותו אחד ששיחק את לאקי?? הם ממש סטלנים! ולמה התעלומה העונה כזאת מעפנה? זה היה פרק טוב אבל לעומת הפתיחה של שתי העונות הראשונות זה היה ממש חלש.
 

Woogyman

New member
תשובות - ../images/Emo58.gif../images/Emo110.gif

אם את/ה זוכר/ת, בסוף העונה הקודמת ורוניקה יצאה באמצע מבחן כדי להיות נוכחת בהקראת גזר הדין של אהרון אקולס. סביר להניח שהיא נכשלה במבחן הזה (כי היא לא הספיקה לפתור כלום), ולכן גם הפסידה את המלגה למעצבנת ההיא. כן, זה אותו אחד ששיחק את לאקי. אני אישית לא אהבתי את המיחזור, למרות שסביר להניח שהצופה הממוצע לא ישים לב. ולגבי התעלומה - זאת רק התעלומה הראשונה, יהיו העונה 3 תעלומות במקום רק אחת והעונה תחולק ביניהן.
 

buffgirl

New member
וואלה? ../images/Emo58.gif עונה 3 - כללי

איזה מוזר. 3 תעלומות במקום אחת? טוב, נקווה שזה יתפוס ויהיה טוב.
 

YARDENIS11

New member
../images/Emo58.gif ...

לדעתי הם לא שמו את השחקן ששיחק את לאקי סתם.. בטח יהיה לו איך שהוא קשר אליו.
 

lightanddark

New member
אה נחמד../images/Emo58.gif

גם אני לא אוהבת מיחזור שחקנים מה חסרים להם שחקנים בהולייווד? ושלוש תעלומות? זה לא נשמע משהו כי הם כנראה יהיו קטנות כאלה כמו תעלומה שיש בפרק רגיל אני דוגלת בכך שמתכון מנצח לא מחליפים אבל אולי זה יהיה נחמד. תודה על התשובות
 
למעלה