נ"י - פילי

ofribecker

New member
../images/Emo58.gif נ"י - פילי

וואו וואו וואו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! משחק העונה, קאמבק מועמד לזה של כל הזמנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה סיום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Anfield

New member
../images/Emo58.gif אתם לא מבינים מה עשיתי...

בתור אוהד גרין ביי, התאכזבתי שג'איינטס קורעים להם את הצורה, הלכתי לישון באיזה 24-3 כדי לקום בזמן לגרין ביי-ניו אינגלנד, אני פותח NFL.COM עכשיו ורואה 38-31 , לא מאמין שפספסתי כזה משחק....
 

RoyBehar

New member
../images/Emo58.gif פילי - נ.יורק / בולטימור-נ.אורלינס

אני לא הלכתי לישון, אני פשוט עברתי למשחק של ניו אורלינס ובולטימור, שגם היה משחק מעולה. רק שכשהעברתי הייתי מבסוט שלפחות בפנטסי הולך לי טוב. ואז בא מייקל ויק עם הקמבק הפסיכי שלו ופתאום אני קולט שהוא עשה 57 נקודות לעומת 34 של בריז, תוסיף לזה את הפציעה של מורנו ברבע הראשון של המשחק של דנבר ואת הרסיברים הגרועים שלי וככה מסיימים עונה מצויינת בהפסד מבאס :/
 

Golden R

New member
../images/Emo58.gif מה אתה עשית? תראה מה קרה לי

אני בתור אוהד פילי ראיתי עד סוף הרבע השלישי ונרדמתי בתחושת ייאוש ואכזבה, קמתי בבוקר ותנחש מה אני ראיתי ב NFL.COM, נשבע שלא ידעתי מה לעשות עם עצמי!
 

laufgas

New member
../images/Emo58.gif פילדלפיה בניו יורק

עוד קצת תחושות 24 שעות אחרי הנס מספר 2 במדולנדס: מדהים. כבר כתבו כל מה שאפשר על המשחק הזה, אבל יש רגעים שלא צריך מילים כדי להבין מה קרה אתמול. אני יכול להודות על כך שיצא לי לראות את המשחק הזה בזמן אמת. זה משהו שילווה אותי עוד הרבה זמן , וגם כל השחקנים/מאמנים/אוהדים צריכים לזכור וללמוד שהכל יכול להיות ולא לוותר. זה היופי שבמשחק בסופו של דבר. מדהים אותי שבעונה כזאת של פילדלפיה, של ציפייה לכלום ושום דבר קורים דברים כאלה. קצת קשה להסתיר את זה שמצפים מפילדלפיה להמון. עד הריקוד הגדול. יש עוד זמן עד אז וצריך לעבור משחק משחק. אני רק שמח כרגע על המאמץ של הקבוצה לא לוותר. לגבי ניו-יורק, אני חייב להגיד פעם בשנה , וכנראה שזה הזמן, שהם קבוצה לא רעה בכלל. אני מקווה בשביל פילדלפיה שניו יורק יפסידו את כל המשחקים שנשארו להם, כי אני פשוט שונא את המשחקים נגד ניו יורק ואני לא רוצה שיהיה סיכוי לפגוש אותם שוב בפלייאוף. תמיד אני מרגיש שאנחנו האנדרדוג. תמיד. משחק הריצה של ניו יורק מפחיד אותי בחמש שנים האחרונות, שנה אחרי שנה. אח, איזו ליגה. מרתקת - זה המעט שאפשר להגיד.
 
למעלה