amitooshacham
New member
../images/Emo58.gifהשוליה 203../images/Emo58.gif
את האמת, בסך הכל היה פרק הרבה פחות טוב מהשניים הראשונים. רוב המשימה הייתה משעממת חוץ מכמה קטעים.. והבורד רום היה די צפוי. מהרגע שטראמפ אמר "שתי נשים ששונאות אחת את השניה אומרות את אותו הדבר עליך, שאת משוגעת" לסטייסIE, ידעתי שסטייסIE תפוטר. הבנות המטומטמות בבורד-רום עשו פיל מעכבר. "הייתי מפוחדת" "התחבאתי בפינה". לסטייסIE לא הגיע לעוף, לעזאזל.
את האמת, בסך הכל היה פרק הרבה פחות טוב מהשניים הראשונים. רוב המשימה הייתה משעממת חוץ מכמה קטעים.. והבורד רום היה די צפוי. מהרגע שטראמפ אמר "שתי נשים ששונאות אחת את השניה אומרות את אותו הדבר עליך, שאת משוגעת" לסטייסIE, ידעתי שסטייסIE תפוטר. הבנות המטומטמות בבורד-רום עשו פיל מעכבר. "הייתי מפוחדת" "התחבאתי בפינה". לסטייסIE לא הגיע לעוף, לעזאזל.