../images/Emo58.gifביג בראדר 519
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
למה??????? אדריה
שקרנית שוברת בריתות מסכן וויל מסכנה קארן טוב שנאקומיס הו"ה (בפעם השניה ברציפות!!) דיאן היתה כבר הו"ה? נראה לי שכן, אני לא זוכר מתי. אני מאוד מאוד מקווה שנאקומיס תעמיד לאביקשן את אדריה ונטלי. מישהו שם לב שהריב הזה בין הבריתות בעצם הציל את התחת של מייקל? אוף אני מקווה שקארן תצליח להסתדר. אם אדריה עפה השבוע וקארן ונקומיס מגייסות את מרוין ודיאן אז יש להן חוזק מספרי. וזה סצנריו מאוד הגיוני. אוף
למה את ווויל?
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא