LOVEtheMcMAHONS
New member
../images/Emo58.gif ביג בראדר 518
התאומות אכלו אותה מכל הכיוונים. הן נתפסות בבית כהתגלות הרוע ולדעתי הכל ערימה של שטויות. אם המצב היה הפוך וויל וקארן היו פתאום מחליטים להעמיד את התאומות או את דיאן ודרו זה היה לגיטימי. מי שנמצא כרגע במצב הכי טוב בבית אלו דיאן ודרו. וויל וקארן וניק חושבים שהם בצד שלהם ככה שאם וכאשר הכח יהיה בידיים שלהם התאומות תספוגנה את חיצי הנומיניישנס. ומצד שני הם עם התאומות ככה שאם שבוע הבא נטלי זוכה ב-HOH הם בטוחים. ננסה לנחש את ההתבעות אחרי שכח הויטו לא מומש : למרווין לעוף - ניקומיס, קארן לוויל לעוף - נטלי דרו ודיאן בתנאי שהם בטוחים שיש להם את הקולות. קאובוי אחרי הדיל עם התאומות יכול להצביע גם הוא לוויל להבטיח שוויל בחוץ. המצב כרגע שאדריה יודעת בבירור שוויל קארן וניקומיס נמצאים מולה. היא יכולה להביא את מרווין לצד שלהם ע"י כך שהיא תשמור אותו בבית ויחד עם הדיל עם קאובוי מגדיל את הסיכויים שלהם להיפטר מקארן וניקומיס. אבל כמו שאדריה כרגע משחקת זה הרבה לירות לאוויר כי היא מאוד לא מפוקסת וכל הממבו-ג'מבו על הדת די מעצבן. במצב הנוכחי של הבית להעיף את וויל זה הדבר הנכון מבחינתם של התאומות. אם הן יעיפו את מרווין וויל נשאר בבית הן יודעות שוויל קארן וניקומיס יחפשו נקמה.
התאומות אכלו אותה מכל הכיוונים. הן נתפסות בבית כהתגלות הרוע ולדעתי הכל ערימה של שטויות. אם המצב היה הפוך וויל וקארן היו פתאום מחליטים להעמיד את התאומות או את דיאן ודרו זה היה לגיטימי. מי שנמצא כרגע במצב הכי טוב בבית אלו דיאן ודרו. וויל וקארן וניק חושבים שהם בצד שלהם ככה שאם וכאשר הכח יהיה בידיים שלהם התאומות תספוגנה את חיצי הנומיניישנס. ומצד שני הם עם התאומות ככה שאם שבוע הבא נטלי זוכה ב-HOH הם בטוחים. ננסה לנחש את ההתבעות אחרי שכח הויטו לא מומש : למרווין לעוף - ניקומיס, קארן לוויל לעוף - נטלי דרו ודיאן בתנאי שהם בטוחים שיש להם את הקולות. קאובוי אחרי הדיל עם התאומות יכול להצביע גם הוא לוויל להבטיח שוויל בחוץ. המצב כרגע שאדריה יודעת בבירור שוויל קארן וניקומיס נמצאים מולה. היא יכולה להביא את מרווין לצד שלהם ע"י כך שהיא תשמור אותו בבית ויחד עם הדיל עם קאובוי מגדיל את הסיכויים שלהם להיפטר מקארן וניקומיס. אבל כמו שאדריה כרגע משחקת זה הרבה לירות לאוויר כי היא מאוד לא מפוקסת וכל הממבו-ג'מבו על הדת די מעצבן. במצב הנוכחי של הבית להעיף את וויל זה הדבר הנכון מבחינתם של התאומות. אם הן יעיפו את מרווין וויל נשאר בבית הן יודעות שוויל קארן וניקומיס יחפשו נקמה.