בבקשה תענו לי !

../images/Emo58.gif בבקשה תענו לי !

בסביבות איזה פרק????? - בלאס מת -לוחן וחבייר יהיו חברים -לוחן ומנואל יהיו חברים -פלי תשכב עם ללו ושאלה אחרונה: בפרק הסיום יהיו קליפים? אם כן אז איזה? תודהההההההה
 

B a Z u K a

New member
את רוצה להגיד לי שהם יקרו???!?!?!?!

?!!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
 

Feli y Lu

New member
אעאעאעאעעאעאע../images/Emo99.gif

שללמות@! אומנם היא לא באמת קרתה אבל זאת כןןן
 
תשובות חלקיות ../images/Emo58.gif

לא, בפרק סיום לא יהיו קליפים רק הקליפ פתיחה (שעד אז כבר ישתנה ל"ואס אה סאלברטה") ולוחן ומנואל לא בדיוק יהיו חברים.. מיה תטעה את מנו שיחשוב שלוחן חברה שלו והוא רק ינשק אותה אבל אחרי זה יספרו לו שזאת מיה.. וכל זה שבלאס ימות, לוחן וחבי יהיו חברים ופלי תשכב עם ללו יקרה בפרקים שארראווי וויקו ופירו יהיו בסיבוב ההופעות.. וזה לא עוד הרבה זמן.
 

ERonny

New member
תיקון..../images/Emo58.gif

לא יספרו לו שזאת מיה...לפני שהוא יעלה למטוס למקסיקו הוא יזכר
 
למעלה