אוווווו סוף סוף פרק טוב!!! רב הפרק היה צולע יחסית אבל הסוף היה ענק! למרות שידעתי שזה עומד לקרות הם עשו את זה כל כך טוב בכל המשפטים המהרים וחוסר זמן לעקל מה שקורה לא יודע הרבה זמן לא יצאתי בהרגשה כזאת מפרק של אנג´ל!
ל4x09 אנג´ל 7x10 באפי הנה משהו מהתסריט המקורי שג´ויס אמרה ב710 Are you worried about the sun going down? Because some things you can´t control. The sun always goes down. The sun always comes up. (beat) Except in L.A., just of late. אבל בסוף הם הורידו את המשפט האחרון.. כנראה בגלל השוני בין השידורים בבאפי בפרק 12 ואנג´ל רק ב9
בעעעעעעעעעעעע עד עכשיו למדתי אנליטית- יצא לי מכל החורים האפשריים!!!! (ותאמינו לי- יש הרבה!) אהבתי ת´פרק באנג´ל, אהבתי מאוד. והגבתי על זה, לא הבנתי למה פתחת שירשור חדש.. חבל שבאמת הפרקים לא משודרים באותה העת. זה דיי מעצבן.