איינג´ל 4x09

The Flash

New member
../images/Emo58.gif איינג´ל 4x09../images/Emo58.gif

long days journey תתחילו לכתוב אני מוריד את הפרק אני אראה אותו מחר שאני אחזור מהצו (צו ראשון מחר! איזה כיף!(לא...))
 

Angelus

New member
הגיע הזמן שיהיה פרק טוב באנג´ל..

4X09 אז מה... אנג´לוס חוזר? אחלה
ישבתי עד עכשיו להשלים פרקים.. התחלתי באנג´ל החדש אח"כ חברים של שבוע שעבר ואז סמולוויל. אני מותש
 

IDOffryn

New member
אנג´ל 409../images/Emo58.gif

אוווווו סוף סוף פרק טוב!!! רב הפרק היה צולע יחסית אבל הסוף היה ענק! למרות שידעתי שזה עומד לקרות הם עשו את זה כל כך טוב בכל המשפטים המהרים וחוסר זמן לעקל מה שקורה לא יודע הרבה זמן לא יצאתי בהרגשה כזאת מפרק של אנג´ל!
 

IDOffryn

New member
תראו מה קראתי....../images/Emo58.gif

ל4x09 אנג´ל 7x10 באפי הנה משהו מהתסריט המקורי שג´ויס אמרה ב710 Are you worried about the sun going down? Because some things you can´t control. The sun always goes down. The sun always comes up. (beat) Except in L.A., just of late. אבל בסוף הם הורידו את המשפט האחרון.. כנראה בגלל השוני בין השידורים בבאפי בפרק 12 ואנג´ל רק ב9
 

Angelus

New member
חח חבל שלא שמו את זה ..

בעעעעעעעעעעעע עד עכשיו למדתי אנליטית- יצא לי מכל החורים האפשריים!!!! (ותאמינו לי- יש הרבה!) אהבתי ת´פרק באנג´ל, אהבתי מאוד. והגבתי על זה, לא הבנתי למה פתחת שירשור חדש.. חבל שבאמת הפרקים לא משודרים באותה העת. זה דיי מעצבן.
 
למעלה