אטל-GB

PACK PACK

New member
../images/Emo58.gif אטל-GB

ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! טרמון ויליאמס ענק!!!!!!!!!!! הוא ידע שהם הולכים על מסירה לקו החוץ גכי לעצור את השעון. כנראה שראיין לא ידע שהוא יודע.
החזרה של 70 יארד ל-TOUCHDOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וכדור של GB לתחילת המחצית השניה. GO PACK GO!!!!!!
 

Ex Caliber

New member
../images/Emo58.gifGB-ATL

משחק ענק של רוג'רס פשוט מדהים קבלת החלטות בלחץ... איך אני מרוצה מהמשחק !!! אחלה משחקים יש היום... go packresssss
 

Anfield

New member
../images/Emo58.gif GB-ATL

כל העונה חשבתי שאנחנו הכי טובים בNFC למרות הפציעות, אולי פרט לניו אורלינס. אני ממש שמח שעכשיו כולם רואים את זה בפריים טיים בטלוויזיה. יאללה עוד קצת ריצות ואנחנו בגמר.
 

Anfield

New member
../images/Emo58.gif GB-ATL

איך שאני כותב את זה רוג'רס עוד מוסיף ראשינג טאצ'דאון למשחק המושלם שלו, 35-14, מדהים.
 

PACK PACK

New member
../images/Emo58.gif

AARON RODGERS HAS ARRIVED!!!!!!!!!!!!!!! לכל מי שהיה לו ספק. לי לא היה כמובן.
 

PACK PACK

New member
../images/Emo58.gif

תצוגת פוטבול אדירה של ארון. גאונות!!!!!!!!!! הלילה לבן הזה שווה כל שניה.
 

laufgas

New member
ספוילר - גרין ביי באטלנטה

מנפלאות הפלייאוף - סטטיסטיקות ומאזנים שווים ל-#@!. רודג'רס נוץן משחק עילית. אטלנטה.... אוי אטלנטה. חבל. הייתם גדולים.
 
../images/Emo58.gif

סוף רבע שלישי.. יתרון של 28 נקודות כלומר ATL יצטרכו להבקיע TD כל 3:45
 

go lakers go

New member
../images/Emo58.gif פאקרס - אטלנטה

OMG ארון רוג'רס
הבנאדם לא אנושי!איזו תצוגת ענק של ארון ושל GB מייק מקארתי מאמן השנה BY FAR .בטח אחרי כל הפציעות שעברנו השנה
 

eran113

New member
../images/Emo58.gif משחקי שבת

גרין ביי - אטלנטה אני פשוט רוצה להוריד את הכובע בפני רודג'רס, משחק ענק שלו!! אני לא יודע אם זה בגלל שהוא היה כל כך טוב או שההגנה של אטלנטה ההייתה כזו חלשה אבל בכל זאת אני מצדיע לו. שבוע שעבר היו פה הרבה דיברורים לגבי היכולת שלו והאם הוא באמת יכול להיות QB מוביל בליגה. לפי שני המשחקים שלו ב- POSTSEASON העונה הוא פשוט עונה לכל אלה שהטילו ספק ביכולת שלו. גרין ביי נראים כרגע כהקבוצה החזקה ביותר ב- NFC אבל אי אפשר לדעת מה יהיה שבוע הבא נגד שיקגו או סיאטל. פיטסבורג - בולטימור אני בטוח שהרבה חברים פה לא ציפו לראות משחק כמו שהתנהל בפועל בין שתי הקבוצות הללו שידועות במשחק ההגנה הקשוח שלהם. היה משחק מעולה ואני שמחק שפיט ניצחו בסופו של דבר. בולטימור כמו בשבוע שעבר נגד הצ'יפס גרמו במחצית הראשונה לפיט' לאבד מספר כדורים ברצץ שהפאמבל של רות'לסברגר היה פשוט הזוי. פיט' חזרו יפה מאוד במחצית השנייה והחזירו לבולטימור על כל האיבודים במחצית הראשונה.
 
למעלה