מסרים לשבוע חדש

../images/Emo57.gif../images/Emo221.gif../images/Emo204.gifאופטימית קוסמית

לתוך השכלתנות (מהמילה שכל) לתוך הרציונליות צריך להכניס רגש. את לא תפגעי ולא תתפסי בחולשותייך רק כך תוכלי להגיע לאמת רק כך תוכלי לפתוח דף חדש השילוב בין השכל לרגש יקפיץ אותך קדימה אל מציאות טובה יותר אל מציאות שופעת בטוב ושמחה.
שבוע נפלא
טליה
 

אפריל80

New member
איזה כיף ../images/Emo13.gif

אשמח למסר בכל תחום שיעלה
ו... .אענה לך למסר בקרוב ... תודה אישה יקרה
 
../images/Emo57.gif../images/Emo221.gif../images/Emo204.gifאפריל היקרה

אין בסיס מוצק ויש תחושה שכאילו הגעת שוב לנקודת ההתחלה אבל זה לא ללכת אחורה!! רגע לעצור ולחשוב לעשות סדר במחשבות ליצור לעצמך מציאות על כנפי הדימיון שתביא לך את הביסוס הנכון את הסיפוק מעשיית הכפיים. הטוב ביותר מחכה לך ותופתעי לגלות שהזדמנות תיפול בחלקך שתמזג בין הגישמי לרוחני.
שבוע מוצלח
טליה
 
../images/Emo57.gif../images/Emo221.gif../images/Emo204.gif לאשה ברק

דבש הכל דבש
את יסודית ומהירת מחשבה ואת משיגה את שלך בהצלחה. גם אם נראה כאילו משהו נתקע ולא מתקדם זוהי עצירה ריגעית לבדיקה מחודשת למציאת כיוון נכון להמשיך ולדהור לשעוט עוד ועוד וזיכרי לא לפעול תמיד מתוך רגש כי אז לא תשימי לב לכל האפשרויות שניצבות מולך.
שבוע מופלא
טליה
 
../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifעוד מעט אמשיך...עושה מקלחת לבייבי

וכשהיא תהיה במצב מאוזן במיטתה.... אני אמשיך
 
../images/Emo57.gif../images/Emo221.gif../images/Emo204.gifDAIMOND1

רגשות צפים ולפעמים הם גורמים לדמוע ולפעמים הם מסתירים את המציאות הגישמית ואת האפשרויות הטמונות עלי אדמות. הקשיבי לבטן תסמכי על עצמך תני יד לאישה שבך להוביל אותך.
שבוע קסום
טליה
 

פנינה101

New member
בשמחה טליושששש../images/Emo118.gif

לא קלט פעם ראשונה אז הנה כותבת שנית בשמחה כל מסר שיגיע
 
../images/Emo57.gif../images/Emo221.gif../images/Emo204.gif פנינוש

זמנים חדשים מגיעים המוכר והידוע עוזבים לאיטם ומפנים מקום לחדש. יש בך ניסיון לאחוז בציפורניים בקיים לא לוותר אבל השינוי הוא בלתי נמנע ווהוא אך ורק לטובה!!! ובעצם, הבחירה נמצאת בך לבחור בין המוכר שלא ממש טוב לך לחדש שיאיר את עולמך ויישפע עליייך. זיכרי גם אם תעשי צעד קטן לחדש זו לא צריכה להיות קפיצה למיים עמוקים... מיד תנותבי לאפיקים טובים בחייך ליצירה לטוב לאהבה.
שבוע נהדר!!
טליה
 
../images/Emo204.gif../images/Emo221.gif../images/Emo57.gif מסר למקום בלב

אי שם מעבר לאופק יש מקום.... ומהו המקום הזה? הוא חרוט בדמיונך מסעיר את מחשבותייך לאן את רוצה ללכת ולא יכולה? עוד קצת ויגיעו ימים עם הזדמנויות לתזוזה המיוכלת ובינתיים נצלי את המצב בלחיות את הרגע לחיות את היום להנות מהשפע שהייקום נותן לך. חשוב שתביטי על חצי הכוס המלאה ולא על הריקה כדי שתוכל בבוא העת לצעוד בביטחה על עתד מבטיח גדוש בהזדמנויות טובות ואהבה.
שבוע קסום
טליה
 

פנינה101

New member
טליוש ../images/Emo118.gif תודה רבה

ואולי זמנים חדשים יגיעו אמן
תודה רבה טליושקה הנהדרת שלי
 
למעלה