!!

אדוו

New member
../images/Emo53.gif !!

שלום לכולם (:) אני צריכה לעשות עבודה על סרט, ואני עושה על הסרט הקודם של ג'סיקה אלבמה- שחקי אותה מותק. עקרונית אתר של הסרט הכי יעזור לי אבל אם אין , אני מעוניינת במס' דברים : 1. שם של במאי ומפיק הסרט 2. תמונות !? זה נורא דחוף. תודה מראש לכל המתיחסים (:)
 

BaR 5

New member
לתמונות ולשם הבמאי

את יכולה להכנס לאתר שיש לו קישור למטה... שם יש הכול חוץ מהמפיק.. אם את רוצה נראה לי שנטע <amily a wich תוכל לעזור לך, אחרי הכול האתר שלה אז את יכולה לשאול אותה מאיפה יש לה את המידע> טוב אז מקווה שעזרתי.. =)
 
נ"ש, אנשים..

מה זה הסרט הזה?! של ג'סיקה? אף פעם לא שמעתי עליו.. מישהו ראה אותו? הוא יפה? על מה הוא?
 

BaR 5

New member
אין לי שמץ של חמץ משפט מטומטם הא../images/Emo35.gif

אוף דייי יש לי חברה על סמים <בדוק
סתם לא.. אם הייתה לי היא הייתה חוטפת ממני
ג'נקים
לא לידי
> ונדבקתי ממנה
זאת נראית כמו תמונה מהימים שלה בסביבות DA וגם השמות שעל התמונה לא נראים שמות של אנשים מוכרים אז... אולי הוא לא הצליח אז אפחד לא יודע עליו <לפחות לא מהפורום השליו הזה =) > אני לפחות לא יודעת עליו...
 

Nitzan122

New member
לא ראיתי אבל

הנה כמה פרטים: הוא ייצא ב-2003 הבמאי שלו הוא גאי ג'נקין ותקציר שאין לי כח לתרגם מIMDB An eager young Englishman is dispatched to Sarawak to become part of the British colonial government, encounters some unorthodox local traditions, and finds himself faced with tough decisions of the heart involving the beautiful young Selima, the unwitting object of his affections.
 
למעלה