|!
!|

נ ע ם 7

New member
|!../images/Emo53.gif!|

בקשר לתוכנית אוגנדה .. אני צריכה להסביר מהי ולהציג שני נימוקים בעד ושניים נגד עכשיו אני יודעת רק על זה שתומכים ראו את התוכנית כפיתרון זמני לפבעייה והמתנגדים אמרו שאין להתפשר כי ארץ ישראל היא הפתרון היחידי. יש פה מישהו שיודע או יכול לתת לי קישורים כי אני לא מוצאת .. תודה רבה!!! נעם.
 

almog4

New member
מצורפים

מצורפים קישורים מהרשת. בהצלחה בבחינה.
דני
 
למעלה