../images/Emo53.gif
לחץ הדם שלי לא יורד!!!!! הממוצע בשעות האחרונות עומד על 135/90 ודופק מעל 100. (גם במנוחה, אם ישיבה מול המחשב זה מנוחה ולא ממש חייבים רק לשכב). מה אני עושה? ללכת למרפאה? בטח לא יתייחסו אליי כי סה"כ זה בטווח ה"בסדר", אבל לכו תתווכחו עם רופאים שהנורמה אצלי זה לחץ דם של 110/70 ודופק בסביבות ה-80, נכון שזה הגיוני שזה יעלה בהריון, אבל ככה הרבה? ועוד במנוחה? יש לציין שתמיד במרפאה המד לחץ דם מפחד ממני ומראה פחות או יותר על 125/85. אני מפחדת מרעלת הריון (10 קילו עודף מתחילת ההריון + בצקות). למישהי יש סיפורים אופטימיים?
לחץ הדם שלי לא יורד!!!!! הממוצע בשעות האחרונות עומד על 135/90 ודופק מעל 100. (גם במנוחה, אם ישיבה מול המחשב זה מנוחה ולא ממש חייבים רק לשכב). מה אני עושה? ללכת למרפאה? בטח לא יתייחסו אליי כי סה"כ זה בטווח ה"בסדר", אבל לכו תתווכחו עם רופאים שהנורמה אצלי זה לחץ דם של 110/70 ודופק בסביבות ה-80, נכון שזה הגיוני שזה יעלה בהריון, אבל ככה הרבה? ועוד במנוחה? יש לציין שתמיד במרפאה המד לחץ דם מפחד ממני ומראה פחות או יותר על 125/85. אני מפחדת מרעלת הריון (10 קילו עודף מתחילת ההריון + בצקות). למישהי יש סיפורים אופטימיים?