בובה יפה המקורית
New member
../images/Emo53.gif...
קיבלתי הרגע זימון בדואר לתאריך ה9 לינואר ללוחמה... אבללל....שנכנסתי ל"קיוסק מידע" שלי באתר של צה"ל ראיתי שרשום בכלל שהתאריך של המיון הקרוב שלי הוא ב18 לינואר...כמו שכל החברות שלי קיבלו... מה עושים?
קיבלתי הרגע זימון בדואר לתאריך ה9 לינואר ללוחמה... אבללל....שנכנסתי ל"קיוסק מידע" שלי באתר של צה"ל ראיתי שרשום בכלל שהתאריך של המיון הקרוב שלי הוא ב18 לינואר...כמו שכל החברות שלי קיבלו... מה עושים?