...

../images/Emo53.gif...

קיבלתי הרגע זימון בדואר לתאריך ה9 לינואר ללוחמה... אבללל....שנכנסתי ל"קיוסק מידע" שלי באתר של צה"ל ראיתי שרשום בכלל שהתאריך של המיון הקרוב שלי הוא ב18 לינואר...כמו שכל החברות שלי קיבלו... מה עושים?
 
מתקשרים ללשכת גיוס ומבררים

אין דרך אחרת למרות שעדיף לסמוך על המכתב, בכל זאת- תתקשרי
 
תפסיקי להעתיק ממני ../images/Emo3.gif

סתם
חחח אותם מילים בניסוח שונה נייס לנו חחח
 

Radio girl2

New member
חח גם חשבתי להוסיף בסוף

שתסמוך על המכתב יותר... חח אבל אז החלטתי שלא
חח מזל שלא עשיתי את זה אחרת זה היה יותר מדי מוזר...
 
עוד שאלה... ../images/Emo9.gif

איזה רמת רובאות יש למכיות? ומדסניקיות? ובכלל- מה המבחנים הפיזיים שיהיו בגיבוש לוחמה התנדבותית? כמה ריצה? כמה כפיפות בטן? כמה שכיבות סמיכה?
 
למעלה