lala g

New member
../images/Emo53.gif

אני באמצע הדבקת הפרחים לבסיס של עוגה והם לא נדבקים שמתי מים ומעט CMC האם אני צריכה לחכות שזה יתייבש??????או שיש שיטה אחרת
 
אני מדביקה רק עם מים, אבל CMC עם

מים אמור להיות אפילו יותר חזק.... אולי לא שמת מספיק חומר על הפרח ?
 
צריך להחזיק כמה שניות כדי שידבק

אם ממש לא הולך תכיני מעט רואייל אייסינג ותדביקי איתו.
 

lala g

New member
תודה, כבר עזבתי את העוגה

את סיפורה אספר עוד מעט איזה לילה סיוטי עברתי בעקבות העוגה .... נלמד לפעם הבאה..
 
למעלה