לריטה
ריטה, ראשית אין התיישנות על פעולת איבה או על הגשת תביעה בגין פעולת איבה. את יכולה גם היום לגשת לביטוח לאומי ולהגיש תביעה בגין הפגיעה שלך. יחד עם זאת יתכן שלא יאשרו את תביעתך באופן אישי, אזי יש לך זכויות כיתומת איבה. באשר לנכות כללית, אני מקווה שתקבע לך דרגת נכות שתזכה אותך בקצבה חודשית, אם זה רצונך. בהצלחה