../images/Emo53.gif
טוב אז ככה, יש לי אירוע בקרוב, ויש לי רעיונות בכללי איך להתאפר והכל אבל אני אשמח לשמוע את הרעיונות שלכן.
יש לי עור בהיר,שיער כהה, ועינים כחולות
אני לא אוהבת איפור כבד, ואני שונאת שונאת שונאת
אודם, (וגם ככה יש לי שפתים די מלאות) אז אני מעדיפה יותר להשקיע באיפור עינים. מה אתן חושבות?
טוב אז ככה, יש לי אירוע בקרוב, ויש לי רעיונות בכללי איך להתאפר והכל אבל אני אשמח לשמוע את הרעיונות שלכן.