Iniquity

New member
../images/Emo53.gif../images/Emo92.gif

יש לי חיבור של גיטרה מאחורה שם במקלדת שליטה ויש לי גיטרה ויש לי קיוביס ...אני רוצה לתכנת איכשהוא תגיטרה כמידי ולהוסיף על אפקטים של VST .. אם זה אפשרי גלו לי בבקשה איך עושים זאת?
 

elper11

New member
יש מכשיר מיוחד שמדמה...

מידי לגיטרה... זה לא יעזור שתחבר את הגיטרה למקלדת שליטה..למרות שלא נראלי שקיים בכלל דבר כזה...לא שמעתי על זה אף פעם.. מה שכן אתה יכול לקנות זה כמו פיק אפ שיושב על הגיטרה... וכמו מקלדת שליטה שזה עם קלידים.. תהיה לך גיטרת שליטה..על מיתרים.. עסק יקר אם אני לא טועה..תברר אח שלו
 

HeavenlyB

New member
הגיטרה שלך שולחת אודיו, לא מידי

ואין לך דרך לנגן את הסאונד של הגיטרה דרך מידי, כי הגיטרה שלך היא לא מודול. כדי לנגן גיטרה בעזרת פקודות מידי אתה צריך מודול או סאמפלר שמחקה צלילים של גיטרה. אפקטים של VST אתה יכול להוסיך לערוץ האודיו שעליו הקלטת את הגיטרה כאודיו.
 

ass monkey

New member
תראה תקשיב תשמע...

אם אתה רוצה שהגיטרה שלך תנגן מידי אתה צריך קונברטור אני אישית מקשיב הרבה ל-אל דימיולה (אחד הגיטריסטים) הוא משתמש בהופעות והקלטות בקונברטור של רולנד שעולה ממש הרבה כסף גם אני רציתי מידי אז ביררתי וכן זה עסק יקר... אז אם יש לך כסף ואתה מוכן להשקיע בו את זה אז בכייף..אם לא אז יש לך פלאג מגניב בשם GUITAR RIG2 שאני משתמש בו כדי לעשות דברים עם הגיטרה בעקרון זה מדמה מגברים ואפקטים אבל עדיין אפשר לעשות איתו דברים יפים! יאללה ביי צירפתי תמונה של הקונברטור של אל דימיולה..
 

חגיגוס

New member
midi guitar

מידי גיטאר זה מה שאתה צריך. וחבל, כי בדיוק מכרנו אחד כזה לפני חודש בכלום כסף...
 
למעלה