snoop007

New member
../images/Emo53.gif../images/Emo92.gif

הכנתי עבודה קדושה של פאוור פוינט, עם מלא גופנים. אני רוצה לעשות תוכנית התקנה שתתקין לי את הגופנים במקום שלהם ואת המצגת איפה שהמשתמש רוצה אז איך עושים תוכנית התקנה??? בבקשה!! אני מתחנן! ואם אתם חושבים שבלבלתי את השכל אז הנה אני יגיד בקצרה איך עושים תוכנית התקנה. תודה!
 
למעלה