AnGeL DoLlY
New member
../images/Emo53.gif../images/Emo53.gif
איך קוראים לשיר שהולך ככה [של יום הזיכרון]: "הכל ישוב, אל המצולות... זולת הקצף הלבן... הנעורים שבאו פתע אל סופם..." פליייייז דחוף!
איך קוראים לשיר שהולך ככה [של יום הזיכרון]: "הכל ישוב, אל המצולות... זולת הקצף הלבן... הנעורים שבאו פתע אל סופם..." פליייייז דחוף!