AnGeL DoLlY

New member
../images/Emo53.gif../images/Emo53.gif

איך קוראים לשיר שהולך ככה [של יום הזיכרון]: "הכל ישוב, אל המצולות... זולת הקצף הלבן... הנעורים שבאו פתע אל סופם..." פליייייז דחוף!
 

Y M C A

New member
החול יזכור- שלמה ארצי

או חני ליבנה ,חווה אלברשטיין או הגבעטרון
 
למעלה