../images/Emo53.gif../images/Emo36.gif

אני מבולבלת לגמרי לחוצה לא מצליחה לעשות שיעורים לא מצליחה להתרכז המוח שלי כל הזמן מפטפט אני רוצה שלווה ורוגע אפילו שאני ישנה ואני מרגישה שאני ישנה כמו איזה מתה אחרי כמה זמן אני מרגישה עייפות בלתי נסבלת כאילו לא ישנתי והלילה בעצם רק עבר ליידי לא יודעת מה לעשות אובדת עצות
 
אז ככה

אני בתהליך של שינוי מאוד גדול והכל קצת קיצוני ואני מנסה לעשות מדיטציה אבל מאוד קשה כל הזמן המוח שלי מפטפט שזה משגע אותי לא מצליחה ליצור שלווה זה בערך שבועיים וזה היה תמיד רקשלא בהגזמה
 
הצעה אחת

תנסי לשכב במיטה ולנשום לכל הגוף שלך. נשימות נעימות. תרפי. תרפי. תרפי. אחר כך תהיי מודעת לנשימה שלך. רק תתבונני בה (אל תשני אותה). זה עזר קצת לשקט הנפשי? (תגידי לי אחרי שתנסי)
 
למעלה