HELP!

../images/Emo53.gifHELP! ../images/Emo108.gif

באמת סליחה על זה שלא שירשרתי אבל אני רוצה להיות מוכן כבר מעכשיו אני יודע שהספר השביעי ייצא עוד הרבה זמן בחול אבל אני לא הולך לחכות עד שזה ייצא בעברית כמו הקודמים ואני פשוט אנסה לקרוא את האנגלית למרות שאני רק בן 13. אני מתכנן לקחת את השלישי או אחד מהם בסיפרייה בקרוב כדי להרגיל את עצמי לקרוא אנגלית בכלל ובכתיבה של רולינג ספציפית. עכשיו מה שאני מבקש מכם-אלה שקראו באנגלית זה אם אפשר להכין רשימה מצומצת של כל המושגים שיש בעולם הקסמים באנגלית כי אני לא רוצה להיות במצב בו אני אחפש סוהרסן (איך שלא קוראים לזה באנגלית) במילון ללא הצלחה אז כדי שאני אדע להבדיל מה פרי הדמיון של רולינג ומה מילה אמיתית אני מבקש בכל לשון של בקשה שתעזרו לי. תודה מראש, זיו.
 
אמממ..

אני קראתי בעברית (אני בת 12..) אבל אני יכולה להגיד לך כמה מוששגים, ויש לי עצה בשבילך.. אם אתה קצת מתקשה, תיקח את הספר שאתה רוצה לקרוא בעברית ובאנגלית, וכן, כשתיתקל במילה לא ברורה, אז תחפש פירוש מדוייק בעלילה שבעברית. מנסיון, זו אחלה שיטה!! ולמושגים: סוהרסן-דמנטור (אני לא יודע איך כותבם באנגלית..) וזהו.. עילגת שכמוני..חחח..
 
שלום אנשים../images/Emo24.gif

מכירים את הפעמים האלה שאנשים שאתם לא מכירים עושים לכם טוב על הלב? אז אני רוצה לתת לכם את ההזדמנות לעשות טיפה טוב למישהו, למרות שאתם לא מכירים אותו. ואני מכירה אותו-הוא קצת זקוק לטוב לב שלכם. אז ככה, קוראים לו נדב, הוא חבר ממש טוב שלי, ובקרוב מאוד יש לו יומולדת. יחד עם כל ההפתעות שהכנתי לו, פתחתי לו קומונה שבה אתם, ועוד אנשים טובים כמוכם, תוכלו לשרשר לו ברכות. כמובן שלקומונה הזו הוא יחשף רק בעוד כמעט חודש, תאריך הלידה שלו. כל הפרטים כבר נרשמו בקומונה, אז קדימה, קליק אחד בעכבר, כמה הקשות במקלדת, וחיוך ענק של ילד מקסים שכל כך מגיע לו. http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=20662 תודה רבה
 

PigmyPuff

New member
אתה יכול להכין קובץ כזה

עם מושגים בעברית, לשלוח לי מסר שבו אני אתן לך את המסנג'ר שלי ו... אני אתרגם לך אותם.
 
למעלה