שירשור שאלות ותשובות (3):

WGFFlame

New member
תואר בכלכלה

יכול לקרב אותך, אם תעשה את הקורסים הנכונים אתה יכול להשאיר לעצמך רק מבחן אחד של הרשות. אבל בכל מקרה כדי לקבל רשיון אתה צריך לעשות סטג'. התמחות במימון היא המתאימה ביותר.
 
מה קורה בשווקים

המצב היום הוא כזה ריבית בארהב 1 אחוז אין לה לאן לרדת יותר ריבית בארץ רק יורדת וזה אומר הסטה של כסף מפקמ לקרנות אגח ומשם כפועל יוצא גאות בבורסה כסף זורם יש אווירת אופטימיות יותר מזה להערכתי יש שיווק של הבורסה עי התקשורת והאוצר בורסה היא דרך נפלאה להלחם באינפלציה טווח קצר שכן היא השקעה תחושת העושר תעלה ואני ממתין לראות התעוררות בענף הבניה שלטעמי לא זוכה לחשיבות מספקת ואני מאמין כי הוא אחד מהמנועים הכי חשובים שער דולר גבוה רק תרם ליצואנים וריבית נמוכה הקלה עליהם הקטינה עלויות מימון נכון להיום לטווח הקצר ובינוני נקראה כי המגמה שורית ומנסיון העבר יהיה גל נוסף ובגלל כל האופטימיות תמיד להיזהר אני לא אדבר על סיכונים של 11 ספטמבר שכן לא ריאלי לא להשתתף בחגיגה כי בן לאדן מאיים אבל אני אדבר הרבה על משמעת ועל מימוש רווחים ואסטרטגיות ממונפות יהיה מעניין פה באתר
 

WGFFlame

New member
יש חיסרון

אני דווקא חשבתי להתמחות בתחום הזה של מסחר בדואליות בחול, אבל יש בעיה שהיא מבחינתי קשה, המחיר משתנה בשעות שאינם שעות המסחר, כלומר המחיר של המניה בחול מושפע מהמסחר מארץ, בשעות שאין לך אפשרות להגיב (כי המסחר בחול סגור) . כמות הגאפים בדואליות גבוהה יותר מבמניות שאינן דואליות (לא בדקתי) וגאפים הם מבחינתי אויב.
 

RonenM62

New member
כל איתות קניה, עונה על פרמטרים

שהוגדרו כהתניה לקבלת האיתות. אתה יכול לבחור כל אחת מהמניות המסומנות כאיתות קניה, ולהקפיד כמובן על סטופ-לוס צמוד, על בסיס הגדרתך שלך, מהו הסכום אותו אתה מוכן "לאבד" בטרייד בודד.
 

RonenM62

New member
פולאר השקעות,

נמצאת זה היום השלישי ברציפות בתיקון (אתמול איבדה כמעט 2% מערכה) תוך שהיא ניתמכת ברמת התמיכה 4050. איתות קניה יתקבל בפריצת 4320.
 
שרון לא הבנתי אותך

הרי שוויון תמיד יתקיים מחיר המניה מוכפל בשער החליפון יהי שווה לזה שבארץ אז איפה הבעיה תראה את אורכית והפרשי השעות הם כשל שוק בלעדיו לא היה ארביטראז שער חליפין הוא כשל שני
 

WGFFlame

New member
הסבר

אני רציתי כמו שאתה כותב, לסחור בדואליות אבל רק בצד אחד, נניח רק בחול, הבעיה היא שבזמן המסחר בארץ אתה לא יכול לבצע פקודות בחול, למשל סטופ לוס, נניח אתה מעוניין להפרד ממניה אם היא יורדת מ20$, המסחר בארץ מתחיל ב21$ (בשקלים) אבל היא יורדת כי אין ביקוש ומסיימת ב17$ , המסחר בחול יפתח כבר ב17$ . הבעיה היא של חוסר יכולת לתת פקודות בזמן המסחר בארץ.
 
כל הרעיון הוא זה

במידה ויש גאפ בחצי שעה או שעה וחצי בשעון קיץ הוא יסגר זה נעשה על ידי שחקנים ענקיים שיש להם סליקה כפולה נסדק תל אביב הם מעבירים מניות מזירה לזירה מה שאני הייתי עושה נניח טבע קונה טבע שם כנגד המניב כותב קול הסטופ לוס שלי אוטומטית גמיש יותר שכן אני מוגן במחיר הקול יותר מזה ככל שהמניה הייתה עולה הייתי כותב את הקול יותר בכסף להגן יותר על ההשקעה
 

harel100

New member
אחי ,אני רוצה הסבר .

זאביק, אחי תסביר לי בבקשה יותר על העניין הזה ... ארביטראז'רים, גילגול חוזים וכל זה . תודה !
 
למעלה