מתן בן דוד
New member
../images/Emo53.gifעזרה בבקשה
שלום יש ל בעייה והיא המחשב שלי עולה מאוד לאט אבל הוא לא עמוס זאת אומרת אין לי הרבה מקום תפוס בזיכרון זה מחשב פנטיום 4 אין לי וירוס או משהו. פשוט הוא עולה לאט ללא סיבה (ככה זה נראה) יש לי windows xp מישהו יוכול להגיד לי מה אני יכול לעשות בבקשה
שלום יש ל בעייה והיא המחשב שלי עולה מאוד לאט אבל הוא לא עמוס זאת אומרת אין לי הרבה מקום תפוס בזיכרון זה מחשב פנטיום 4 אין לי וירוס או משהו. פשוט הוא עולה לאט ללא סיבה (ככה זה נראה) יש לי windows xp מישהו יוכול להגיד לי מה אני יכול לעשות בבקשה