אוקיי, עוד משהו
האיש הוא ג'ון וודהאוס, זה הבריטי שהתחיל לעשות את המרסלה,ועוד דבר, לא מיישנים את הענבים בעליית הגג, זה כן קורה, אבל לא במרסלה, אלא ביין הווינו סנטו. שהוא סוג של יין מחוזק איטלקי, שנהוג לתבול בו את עוגיות הביסקוטי האיטלקיות, הקנטוצ'י או הקנטוצ'יני.