דחוף! תודה

שולה1234

New member
../images/Emo53.gif דחוף! תודה

אני צריכה להשיג להיום גביעי גלידה איפה ברעננה, כפר-סבא הרצליה. בכל המקומות שהייתי לא היה. תודה
 

שרון123

New member
במקדונלדס

גם אני חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי, ומצאתי רק שם. הם לוקחים חצי שקל לגביע. בבורגר קינג לא הסכימו למכור לי.
 

שרון123

New member
אני חיפשתי לפני כחודשיים

זה היה באמצע החורף, ולא מצאתי בשום סופר. אולי עכשיו עם האביב
, כן יהיה אפשרי למצוא, אבל אולי יתחילו לשווק רק אחרי פסח.
 

שולה1234

New member
ועוד שאלה דחופה ו../images/Emo163.gif

יום ההולדת מחר בבוקר יש טעם להכין את העוגה בגביעים היום? זה נשאר טרי וטעים. תודה לכולם הצלחתי למצוא גביעים אחרי בדיקה בכל היפר בסביבה. תודה
 

Nיכל

New member
אומרים שאפשר להכין מראש ויהיה בסדר

אני הייתי מכינה בבוקר, עם המתכון של שושקה זה כל כך מהיר! לא יותר מחמש דקות הכנה ועוד 15 דקות אפיה
 

שולה1234

New member
הכנתי עכשו את המתכון של שושקה

והבלילה חמצמצה + , כך זה צריך להיות. (השמנת היתה בסדר, אולי יותר מידי א. אפיה וסוכר וניל). דחוף תודה
 

Nיכל

New member
לא ברור לי למה חמוצה אם השמנת בסדר

תנסי לאפות קצת ולטעום או להכין מהר עוד בלילה
 

שולה1234

New member
מיכל, ../images/Emo140.gif תודה

יצא מעולה. אנחנו בדרך לגן. תודה רבה על העזרה.
 
למעלה