על....

../images/Emo51.gif על.... ../images/Emo23.gif

היה לי חלום מוזר אתמול, חלמתי שהמשפחה שלי עורכת סעודה לכבוד חג ההודיה, שנחגג בנצרות כידוע. וכל אחד מאיתנו עושה באיזה טקס מהן סקירה של על מה הוא מודה.... אז לו היה נערך טקס חגיגי שכזה אצלכם- על מה הייתם מודים
תחשבו חיובי
 
למעלה