לחם של אמירה?

לינדה7

New member
../images/Emo50.gif לחם של אמירה?

הי חברה בתגובה ללחם של אמירה : אני לא יודעת למה זה לא הצליח ,לכם אני עשיתי בדיוק כימו המתכון צריך, לעבוד וסבלנות אחרת זה לא יוצא כימו שצריך, אני שמתי 1 כף שמרים יבשים, ויצא מעולה ואני מאמצת לנצח את המתכון,10 10 10 10 +++++++++,ממני לינדה
 
למעלה