MULAN30

New member
../images/Emo5.gif

אף אחד לא פה, אין כותבים כמעת... כולם בחו"ל מי אמר שיש מיתון?
 

y o b b o

New member
אני לא פה הרבה כי יש לי הרבה על...

הראש אבל אני קופץ לבקר מידיי פעם רק לא כותב כבר הרבה... יודעת יש מוזיקה חברה חברים...
 

TRANCE ADDICT

New member
Mירב..

גם לך הפורום ''ההוא'' עושה בעיות? לא יודע הוא לא רוצה לעלות לי....
 

y o b b o

New member
חחח וואלה נכון פרילאנסר...

אבל בכל זאת צריך להשקיע בחיים מחוץ לכותלי הפורום
 
למעלה