../images/Emo48.gif...

ליהי... איפה החבאת אותן עד עכשיו ?... יפה
* * אתה .... שיודע את הכל ושותק מתכנס אל תוכך אל השקט הפנימי שלך שסוער והולם בחזך כתופים כאשר ידינו מתופפות עליהם קורעות את העור פוצעות בליטופן את גופנו הכרוך אחר תאוותנו הנמוגה עם עלית אור ירח וצללי כוכבים שם על חוף ים ....... <>
 

מלאך39

New member
טוב אז ללא מילים......

העיקר להגיע ל........מה שכן לילה טוב כולן
 
למעלה