ג'ק דניאלס

  • פותח הנושא an3c
  • פורסם בתאריך

an3c

New member
../images/Emo48.gifג'ק דניאלס

ג'ק, ראיתי קודם שרשור כאן בנוגע למחירי הג'ק דניאלס, אז תבדוק באתר למטה, בקבוק של 750 מ''ל ב-185 שקלים. זול לא? http://www.anshoopub.com/
 

Jack Daniel

New member
כן....../images/Emo45.gif

אפילו עם משלוח (כמה אגב?) ייצא יותר זול וכדאי...
 

an3c

New member
לפני חודשיים

הזמנתי מהאתר הזה כמה בקבוקים, (וודקות למינהן) והאמת לא שילמתי על משלוח, כי הם התקשרו ואמרו שגם ככה יש להם נסיעה לכיוון תל אביב, אז בדרך הם יורידו לי את המשלוח. באופן כללי עד כמה שזכור לי המשלוח היה משהו כמו 30-40 שקלים. להזמין בקבוק אחד אני מניח שהמחיר לא יהיה כזה אטרקטיבי, אבל מעבר לבקבוק אחד זה נורא משתלם לדעתי. אגב בקבוקים, היום דודה שלי (בבלגיה) התקשרה ואמרה שהשיגה לי את הלגבולין 16 שביקשתי. סוף סוף.
 
למעלה