לפני חודשיים
הזמנתי מהאתר הזה כמה בקבוקים, (וודקות למינהן) והאמת לא שילמתי על משלוח, כי הם התקשרו ואמרו שגם ככה יש להם נסיעה לכיוון תל אביב, אז בדרך הם יורידו לי את המשלוח. באופן כללי עד כמה שזכור לי המשלוח היה משהו כמו 30-40 שקלים. להזמין בקבוק אחד אני מניח שהמחיר לא יהיה כזה אטרקטיבי, אבל מעבר לבקבוק אחד זה נורא משתלם לדעתי. אגב בקבוקים, היום דודה שלי (בבלגיה) התקשרה ואמרה שהשיגה לי את הלגבולין 16 שביקשתי. סוף סוף.