חד משמעית

nightroll

New member
../images/Emo46.gif חד משמעית ../images/Emo88.gif

לא אוכלים אורז מוקפץ סיני שעה וחצי לפני ספינינג
 

nightroll

New member
אתה בטוח שאתה רוצה לדעת?

אתה שותה ליטר וחצי מים (לפחות) תוך כדי ספינינג. ועם כל שלוק אתה מרגיש איך האורז צף לו מעל המים ועולה למרומי הגרון...
 

nightroll

New member
../images/Emo6.gif

בפעם הבאה אני לא אבזבז זמן על הפחמימות ואלך ישר על החלבונים. אצל מי העוף חמוץ מתוק והבקר תאי?
 
ןאני , עשיתי היום פאלון גונג......

לפני פאלון גונג אפשר לאכול סטק של קילו וחצי ולא יקרה כלום. יושבים בפוזה של בודהה בערך חצי שעה ואח"כ משנים פוזה לפסל של בודהה עם הידיים למעלה ...לעוד חצי שעה בקיצור.....קיבלתי מחלת עצבים מזה........חחחחחחחחחחחח
 
מה זה - אני לא יודעת אבל.......

בפלייר שמסביר על השיטה כתוב: "ברמה הבסיסית מתנסה המתרגל בשחרור ממתחים ובשיפור הבריאות המנטלית והפיזית. ברמה המתקדמת מטרת השיטה היא להביא את המתרגלים לחוכמה ולהארה." ובכן: 1.בריאות מנטלית אף פעם לא היתה ולא תהיה לי..... 2.שחרור.....ממממממ.....היו לי כמה שיחרורים היום........חחחח 3.ושיפור בריאות פיזית.....עד לאן אני רוצה להגיע?מספיקה לי הבריאות הפיזית שיש לי מסקנה: אני מדלגת על שלב הרמה הבסיסית ועוברת לרמה המתקדמת. אז בוא נראה מה יש לנו כאן אההה, חוכמה והארה נו , את זה כר מזמן יש לי מסקנה שניה: יותר הם לא יראו אותי בשיעור הזה..............חחחחחחחחחחחחחח המלצה חמה: שווה לנסות.......חחחחחחח
 

nightroll

New member
לפעמים

צריך לנסות כדי לדעת מה לא לעשות
מקווה שלא היה יקר מדי...
 
יוגה

באונ´ מכריחים לקחת קורס ספורט. האניגמטי, שבקושי הגיע לאונ´ לקורסים הרגילים ולא אוהב להזיע אם אין מקלחת אחרי (וקצת קשה ב- 15 דקות הפסקה בין קורס לקורס לאפשר לקונדישינר לעבוד חחחח) בחר בקורס נטול זיעה- יוגה. בקיצור, הסתבר שלא פשוט העניין. תנוחות הים, השמש, הכלב, הזריחה, השקיעה, העץ, האדמה והרוח לא דיברו אלי מאחר ודרשו קוארדינציה בין איברי הגוף השונים חחחחחחחח בשיעור הרביעי הבין המדריך הזקן שיוגיסט כבר לא אהיה שכן אין שום קשר בין הגוף והנפש שלי (בקושי יש קשר בין הגוף והגוף חחחחח) ואיפשר לי למצוא פינה צדדית, לפרוס מזרן, לשאוף כמה נשימות עמוקות כאילו אני מתכונן לשיעור ולישון שינה עמוקה במהלך 45 דקות (תוך שהוא מכנה זאת הרפיה חחחח).
 
חחחחחחחחחחחח

תגידי, ועוד שילמת להם על זה ?????? כמו שאני מכירה אותך - התשובה היא לא.
 
למעלה