יוגה
באונ´ מכריחים לקחת קורס ספורט. האניגמטי, שבקושי הגיע לאונ´ לקורסים הרגילים ולא אוהב להזיע אם אין מקלחת אחרי (וקצת קשה ב- 15 דקות הפסקה בין קורס לקורס לאפשר לקונדישינר לעבוד חחחח) בחר בקורס נטול זיעה- יוגה. בקיצור, הסתבר שלא פשוט העניין. תנוחות הים, השמש, הכלב, הזריחה, השקיעה, העץ, האדמה והרוח לא דיברו אלי מאחר ודרשו קוארדינציה בין איברי הגוף השונים חחחחחחחח בשיעור הרביעי הבין המדריך הזקן שיוגיסט כבר לא אהיה שכן אין שום קשר בין הגוף והנפש שלי (בקושי יש קשר בין הגוף והגוף חחחחח) ואיפשר לי למצוא פינה צדדית, לפרוס מזרן, לשאוף כמה נשימות עמוקות כאילו אני מתכונן לשיעור ולישון שינה עמוקה במהלך 45 דקות (תוך שהוא מכנה זאת הרפיה חחחח).