אוףףףףףףף!

Milky Boan

New member
../images/Emo46.gifאוףףףףףףף!

זה לא פייר יש לי יום הולדת מחרתיים!!!!!! ויש לי מישקפיים!
 

I AM MOJO JOJO

New member
רגע,תני לי להבין....

את לא רוצה שיהיה לך יומולדת? קשה לי להאמין,מה זאת אומרת?! איזה יצור בעולם לא ירצה יומולדת??!!
 

Milky Boan

New member
נא נא בננה! השתגעתי...../images/Emo3.gif

אהההההההההההההההההההה
זה החייזר מסיינס!
.... טרם פרם טרם פרם פרם פם...(המוזיקה מ-"x files"!) או מיי גד! רוח!!! *צרחה של בחורה נואשת* אההההההההההההההההההה אף בי אייי מהר....! (אני צופה ב-"x files"!
)
 
למעלה