סקרנות טבעית

לדעתי- כמו בכל טרנזיט.....

הצמידות מורגשת 3 מעלות לפני, ונגמרת מעלה אחת אחרי. אבל זאת רק דעתי.
 

nomi12

New member
לי נראה ששבתאי עם 90 ליופיטר

עושה בעיות כלכליות בעיקר בגלל הקשר בין בית 6 - עבודה לבין 2 - שקשור מה לעשות - בכסף. מאידך גיסא יש את שבתאי אורנוס שגם לא עושה בדיוק הכי טוב לחיי העבודה שלה. לדעתי אולי בעיה בקבלת סמכות, אינדיבידואליות.
 

קיאני

New member
nomi12

באופן כללי אין לי בעייה עם קבלת סמכות אך כן יש לי בעייה להיות במקומות בהם יש קיבעון , שמרנות מקומות יותר מדי מרובעים , קשה לי לבטא את עצמי שם . ונכון לעכשיו יש שינויים בנושא של עבודה - אחרת לא הייתי כותבת לכם בשעות הבוקר .אני לא עובדת כבר עוד מעט חודש וזה לא כל כך קל לי , לא כי אני חוששת מזה, אלא כי מאוד משעמם לי אז כן שבתאי לא עושה לי חיים קלים כלכך אך למזלי זה לא לנצח!!
 

מגי אדם

New member
קיאני

אש בשמיים עשה עבודה יסודית ומפורטת, אבל קשה לי לעמוד בפיתוי של להתייחס למפה עם גראנד סקוויר. אז אל תיחשב לי זאת לחובה, ואדגיש פן אחד בלבד, קיאני, קצר ככל שאוכל: מרכז הכובד במפה והאתגר המרכזי בה הוא אני ומערכות יחסים (שמש + שליט פלוטו ב-7 מול ירח באחד והציר החשוב אריה דלי + מרס הקורן סקוויר לשמש-ירח מבית 4.) אלה מראים על המאבק החזק הקיים פה בין אני והחברה. הנושא של חברה יושב כבר די טוב והושקע הרבה בלימודו, לעומק ולרוחב: את יודעת להרשים, את מבינה יחסי ציבור ומהלכים חברתיים בכל הרמות (האישית, הציבורית, הפוליטית, הכלכלית, המשפטית אפילו), את יודעת להיות עם אנשים ולגרום להם לעשות מה שאת חושבת או להאמין ולקבל את השקפותייך ודעותייך, את יודעת להנהיג ולרכוש לעצמך מעמד של כבוד בחברה. אבל במהלך העבודה הממושכת הזו של להגיע לשליטה בנושאים חברתיים - אבד לך החיבור הטבעי-העצמי, חיבור שאינו קשור למעמדך החברתי ולמה שאחרים חושבים עלייך. אבד האני שאינו קשור בזהות חברתית. נוצרה בעיה בסיסית בלדעת מה <אני> (3 קווים מתחת לאני) רוצה כאשר אין זה בהקשרים חברתיים או דרישות של החיים. וכאן העבודה הקשה. האתגר שלך מכל פינה במפה הוא להיות לבד לזמנים מוגדרים וקבועים מראש, אחת לזמן ידוע. לקרוא, לעשות מדיטציה, להתחבר לאני הפנימי הבלתי-נגוע באילוצים חיצוניים או חברתיים. מי שברמת נשמה בוחרת מפה כזו - רגילה לדרוש מעצמה ומאמינה בעצמה. אז את מוזמנת למצוא לעצמך את הקבוצה שלך - ולהתחבר, ולגלות את עצמך - אבל זאת יש לעשות מבלי להזניח את ההישגים הגדולים ששהשגת וקיימים בך כבר בתחום החברתי! היינו, אינך יכולה לפרוש לך מן החברה וללכת לך למנזר בודהיסטי כדבר קבוע. אלא בתוך החברה והחיים - למצוא את קבוצת המדיטציה שלך, ושם לגלות את מה שהוזנח, ושם לגלות מחדש את הטבעיות שאבדה (כירון צמוד יופיטר, ועוד). דבר נוסף: הביקורת של ההורים הינה חלק חשוב ובריא מן "העיסקה". מגיל רך את מקבלת פידבק שלילי (בניגוד לגלגולים קודמים, בהם קיבלת הערצה) - בעיקר כדי שלא יהיה איכפת לך לאבד את דעתה הטובה של הסביבה, שהוא הדבר המושקע ביותר שעשית עד לגלגול הנוכחי וגם כדי למנוע שביעות רצון עצמית ושתתחילי "לחפש" מגיל רך. שתהיי מסוגלת להקשיב לעצמך (ואפילו בגולמיות של ילדה קטנה) ולהבין שאני קיימת לעצמי - בלי קשר לדעה הטובה או השלילית של הסביבה. לו היו הורייך חביבים ומעריצים - היית ממשיכה באותו קו שכבר מוּצה, ולא זו היתה כוונת הבחירה במפה זו. דבר אחרון: יש במפה התייחסות מיוחדת לנושאים משפטיים ו/או דתיים, אבל זה מסובך ולא לכאן. והמלצה: טוב יהיה לגדל חתול או חתולה. שלך, מגי קיאני - שם יפה. אהבתי.
 

קיאני

New member
תשובה למגי../images/Emo140.gif

אתחיל ואומר שאם היית רואה איזה חיוך גדול יש על פניי - את היית מסמיקה!! מה שכתבת היה מיוחד מאוד וגם צודק. גם אני ברבות ימיי חשבתי לעצמי למה קיבלתי ילדות כזו והגעתי למסקנות שאת הגעת אליהם .החיים אכן לא כלכך קלים גם לכולם כל אחד והבתים שלו כמו שאומרים. ואכן את צודקת מה שאני עובדת עליו הכי חזק עכשיו זה הגילוי שלי עצמי ללא קשר לסביבה,לאנשים אלא מה קיאני רוצה לעשות עם מה שנקרא לה חיים.באופן רוחני לחלוטין ללא קשר לכסף , חברה , מעמד וכ'ו פשוט למה אני פה ולאן אני הולכת כי ברור לי מאיפוה באתי. יש לי זיקה לדת,פילוסופיה,חוש הצדק וחופש ביטוי מאוד חשוב לי לעצמי וגם לסובבים אותי. מי שלא אמיתי - לא לידי ,זהו מוטו חיי ואני מסוגלת פשוט למחוק מצב או אדם שאינו כזה. אכן אני עושה מדיטציות ומפתחת את נושא התקשור - כל מה שקשור בהכרת נשמתי ורצונותיה. תודה לך עם המון אהבה,קיאני
 

קיאני

New member
למגי../images/Emo35.gif

סיקרנת אותי עם ההתיחסות שלך לנושאים משפטיים\דתיים מעניין אותי למה את מתכוונת. ואגב יש לי כלבים והרבה ! סה"כ 4 את החתולים אני אוהבת קצת מרחוק. ובלי קשר אני מאוד אוהבת חיות .
 

nomi12

New member
שבתאי בבית 6 מופיע אצל מנתחים

את רופאים וגם אצל אנשים כמו פסיכולוגים בקיצור מטפלים בקבוצות אנשים.
 
למעלה