האם זו הומופוביה?
"כשרק סיפרתי לשותפי לדירה עליי הוא היה בשוק והוא אמר שהוא לחלוטין מוכרח לחשוב שנית על הרעיון של לחלוק דירה אחת, כשותפים. היום, כשאנחנו מדברים על כל הנושא הזה, הוא מביע פתיחות, התעניינות, מבקש שאשתף אותו בתחושות, ברגשות, בלבטים שלי. לכאורה, פתוח לנושא. אבל, כשזה מגיע אליו, זה אחרת: האם אתה רואה את עצמך מקיים יחסי מין, אפילו חד פעמיים, עם גבר?, איך תגיב אם אחיך יגלה לך שהוא הומו?, כשאני מציף שאלות כאלה- התשובות הן נחרצות: "לא! לא! לא!" או "אני לא אוכל לחיות עם התחושה הזו...". אני טוען שזו הומופוביה. האם? להודעה ב
גאווה וזוגיות גאה.