חג שמח

pazi66

New member
חונה כולנו חוינו יום נפלא שלא../images/Emo140.gif

נשכח אותו במהרה.תודה על הפירגון
 

emmy5

New member
יזויזו,אם תשלח לי אי מייל שלך ../images/Emo77.gif

אני אשלך לך מתנה על זה ששמרת לנו את הפורום ...חבל שלא עשיתאיתנו לחיים
איתנו ... היתה חסר לי ...צזי נתן לנו יין לשתות לחחים ...אז בדיוק המצלמה שלי נדבקה מהוירוס שלך ... ונחה לזמן מה ..
 

offe

New member
אמי'לה ../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif

על התמונות - כל פעם מפליאים אותי פלאי הטכנולוגיה - בבוקר הצטלמנו - אחה"צ התמונות מודפסות אצלי בחוברת שהקדשתי במיוחד לצילומי הפורום. אמי'לה:
בידידות חמה offe
 

חייםלוי

Member
מנהל
אין לי מילים. האירוח של פאזי

ורעיתו היה נפלא. האוכל הטעים של כל מי שהכינו והעיקר האנשים הנפלאים של הפורום. אני מצטער שאני כותב רק עכשיו כי נרדמתי איך שהגעתי הביתה ולא מזמן התעוררתי
 

yaely2

New member
מנהל
חיים, הבת הגיעה בשעה טובה?../images/Emo140.gif

שלום חיים שלום כולם
גם הבן בבית? אם כל התשובות הן כן טוב ורגוע לכם (לאשתך ולך) בלב. שתמיד יהיה לך נעים ורגוע
 
שמחתי להגיע לפגוש את כולם ../images/Emo23.gif

תודה ומחכה למפגש הבא מתי יהיה אשמח להגיע , נהנתי להכיר את החדשים ואת הישנים שוב לפגוש פשוט כיף אמית , לפזי איזה כיף היה אצלך ולך ולגודי איזה השקעה אז אוהבת את כולם מחר הולכים לטיול
לעמק הירדן מקווה שאכתוב את החווית אז עד למפגש הבא שבת קסומה של כיף והנאה מליידיסנו [שלגיה]
 

pazi66

New member
ליידי סנו תודה לך../images/Emo24.gif../images/Emo141.gif

שניפגש רק בשמחות
 

pazi66

New member
חיים תודה הכבוד כולו היה שלנו

מצטער שאני כותב לך רק עכשיו אך אישתי ואני המשכנו את החגיגה ויצאנו לבילוי נוסף וחזתי רק עכשיו
 

pazi66

New member
סבאאורי מאד שמחתי להכירך../images/Emo24.gif

תודה על המילים החמות.
 
למעלה