שמחתי להגיע לפגוש את כולם ../images/Emo23.gif
תודה ומחכה למפגש הבא מתי יהיה אשמח להגיע , נהנתי להכיר את החדשים ואת הישנים שוב לפגוש פשוט כיף אמית , לפזי איזה כיף היה אצלך ולך ולגודי איזה השקעה אז אוהבת את כולם מחר הולכים לטיול
לעמק הירדן מקווה שאכתוב את החווית אז עד למפגש הבא שבת קסומה של כיף והנאה מליידיסנו [שלגיה]