תפילה

0O נועה 0O

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo115.gifתפילה

פסיפסתי את השעה של המחנה הגדולה 16:46 נירא לי
ועכשיו שהגעתי הביתה והתפללתי זה "ניקרה"? או שאני צרכיה לחכות לשש ?
 
לא ידעתי בכלל שיש שעות מיוחדות

למנחה גדולה ומנחה קטנה. חשבתי שאפשר להתפלל מנחה משעת מנחה גדולה עד השקיעה.
 

asaf2000

New member
תגובה

אפשר להתפלל תפילת מנחה מזמן "מנחה גדולה" ואילך עד השקיעה (ולפי חלק מהדעות מזמן "מנחה קטנה" ואילך עד השקיעה).
 
למעלה