0O נועה 0O
New member
../images/Emo42.gif../images/Emo115.gifתפילה
פסיפסתי את השעה של המחנה הגדולה 16:46 נירא לי
ועכשיו שהגעתי הביתה והתפללתי זה "ניקרה"? או שאני צרכיה לחכות לשש ?
פסיפסתי את השעה של המחנה הגדולה 16:46 נירא לי