שרשור התפקדות מועד אפריל

epsilon1

New member
היא לא עתודאית

אם אני לא טועה למועמדים רגילים הבגרויות קיץ לא תקפות לאוקטובר שמיד לאחר מכן..
 

FortuneFaded

New member
תקפות ושרירות.

אמנם, נרשמים לאוניברסיטה לפני מועד הקיץ, אבל ניתן לבקש עדכון של נתוני הבגרויות באוניברסיטה אחרי שיפור.
 

iiddoo

New member
לא מדויק...

לי נאמר במפורש ע"י מרכז רישום וקבלה בטכניון כי הציונים ממועד קיץ לא קבילים... זה משום שהם מגיעים רק בספט' {פרט לעתודאים}... אמנם אם יש מקום במסלול אליו נרשמת והציונים מקפיצים לך את הסכם דרמטית {הסכם הנדרש במקרה כזה גבוה יותר ולפעמים הרבה יותר מהסכם המקורי שנדרש למסלול} אז יש סיכוי להיכנס... בכל מקרה אם זה למסלולים מבוקשים כמו הנדסת חשמל/מחשבים/מדעי המחשב/ביורפואה/רפואה לא קיים סיכוי ממשי שיקבלו אותך...
 

FortuneFaded

New member
אמרתי מהידוע לי מאונ' ת"א.

למרות שגם במה שאתה כתבת ניתן למצוא את העובדה שכן מתייחסים למועד קיץ, אם השיפור יעיל מספיק.
 
לא ממש

לי היא אמרה כך: נתחשב, אבל לא נתייחס לשיפור שלך בשלמותו, כלומר אם לאחר השיפור לי ולעוד מישהו יהיה אותו ציון התאמה הם יבחרו בו. והאמת שזה נראה לי די מובן.
 
רגע

מתי סיימת תיכון, שנה שעברה? אם כך אז העדיפות היא שיהיו לך את כ-ל הציונים עד אפריל. באוני' מסויימות מוזכר המשפט הבא-"מועמדים(לא עתודאים) שיגשו לבחינות מועדי הקיץ, יכנסו על סמך מקומות פנויים", מה שאומר שתנאי הקבלה יכולים לעלות. ניתן לבקש זירוז בדיקת הבגרות בגלל שנרשמת לאוני'. הכי טוב זה להתקשר למוסד בו את רוצה ללמוד, ולשאול. ולא הבנתי איך יש לך סכם אם עדיין לא ניגשת לפסיכומטרי.
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
לא סכם.. נו.. ממוצע בגרויות

אני סתם מערבבת מושגים כמו תמיד.
אני אתקשר, למרות שנראה לי שהם יגידו לי את מה שאמרו לעידו.. השיפור שלי בין כה וכה לא יהיה כזה גבוה, אני בספק שזה יגיע להרבה מעל הרף המבוקש, מקסימום חצי נק' או משהו.
 

loxias

New member
לא יודע אם זה קשור לנושא שלכם

אבל בטכניון בהחלט מקבלים ציונים של הקיץ [לא יודע אם גם שיפורים, מניח שכן]. כל עוד נרשמת במועד המתאים, ישמרו לך מקום עד שיצאו ציוני הבגרות. אני מדבר מנסיון של קרובים, שכולם התקבלו לחשמל/ביורפואית/חשמל +פיזיקה/..., ולא דרך העתודה.
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
רגע

הייתי אמורה לציין את זה איפשהו במהלך ההרשמה שלי לטכניון, שאני מתכננת לשפר בגרויות?.. טוב מחר בבוקר אני אתקשר (אם אני אספיק) וזהו..
 

IdanXP

New member
מתפקד.

אני עדיין בפורום ועושה את מועד אפריל, אבל בגלל העבודה כמעט שלא יוצא להיכנס.
 

juliet26

New member
גם אני כאן

ניגשת לאפריל... מנסה להוציא את המקסימום מהלימודים (קצת קשה בעיקר בגלל שחזרתי מח"ול לפני שבוע וחצי אחרי 4 חודשי טיול)... לומדת מספרים HIGH Q, קידום ויואל גבע... האמת שנראה כי הרמה של קידום הכי גבוהה.. גם באנגלית וגם בכמותי... הכי מתקשה ליצור רצף של למידה... אני פותרת 10 תרגילים בנושא אחד ועוברת לאחר אחרי 10 תרגלים שוב לנושא אחר וכן הלאה... מרוב הרבה תרגילים וספרים שאני יכולה לפתור אני לא יודעת ממה להתחיל... אשמח לעצות בהזדמנות... אהה... כן.. אני לומדת לבד
 

ככחשית

New member
גם אני ../images/Emo9.gif

אני והספרים ... די לבד הא? עד כה רפרפתי על המילון של לחמן ושל קידום , עכשיו קוראת את הקטעים של גבע בספר אנגלית על מנת לצבור מילים חדשות . עשיתי גם אנלוגיות והגיון צורני. חכו חכו אני תכף חוזרת עם שאלות.
 
למעלה