יום חמישי

האמת שההורים חיפשו את המכשיר הכי זול

שהם הצליחו למצוא...יותר נכון אבא שלי, כי הוא פריק של המכשירים האלה (מהישנים ביותר עד ההכי חדשים. זאת אחת הסיבות שאת הפרוייקט שלי במחשבים עשיתי על המכשירים האלה XD).
 

Snow fairy

New member
צו ראשון

היה שואה, ואני ממש מקווה שלא דפקתי לעצמי את הפסיכוטכני:| [ואת הזימונים למודיעין! "מה הרמת אנגלית שלך?" "דוברים" "זאת אומרת, את מדברת אנגלית כמו שפת אם?" "אממ... כן?" "הכוונה כמו שאת יודעת עברית" "אולי קצת פחות..." "אז לא"
] ב5 ועשרים שיעור נהיגה, אח"כ אני הולכת לניצו שלי ואחרי זה הוא בא לישון אצלי. מתגייס עוד שבוע וחצי
 
חחח זה ממש לא משנה

לי הייתה איזו חיילת סתומה באימות נתונים שעשתה לי כזה: "אתה יודע אנגלית ברמה של שפת אם?" "נגיד" "נו, תהיה אמיתי עם עצמך" "אה?" "יופי אז לא". ועכשיו אני ממויין למודיעין באנגלית...
 

Snow fairy

New member
חח האימות נתונים הזה זה כזה שטויות!

האמת היא שאבא של החברה הכי טובה הוא המפקד של 8200, ואחותי היתה ב8200, אז יהיה בסדר, נכון?
 

Snow fairy

New member
חח מה!

גל"צ זה הכל פרוטקציות! אתה חייב ללכת לשם, זה אדיר!!!#$@%%%#$
 

noyy

New member
לי יש חבר שסיים ללמוד ולא עושה כלום עם עצמו..

 

P i x i e s

New member
נכשלתי טסט ראשון.

אתם יודעים למה? סתם!!! פשוט סתם! אפילו לא באשמתי... דפקו לנו טסטר בימיו האחרונים, מתוסבך רצח (המורה שלי כבר מכיר אותו ויודע שהוא רק מכשיל.. אף פעם לא מעביר וזה למה הוא מסיים את הקריירה, אגב). בלם אותי כשלא הייתה סיבה, נתן לי לעשות תמרון מסובך שאגב הצלחתי ורק על זה הוא היה צריך להעביר אותי הזבל... עכשיו, רק בגלל החמור הזה אני אצטרך לעשות טסט ב... טוב לא יודעת מתי אפילו... אף פעם?
 

dcohn

New member
לא נורא...

תעברי טסט שני עם טסטר נורמלי וזהו.. :] גוד לאק
 

giraffeeeee

New member
אחרי לילה אצל קושקוש../images/Emo23.gif

קוש סיפרה אותי אתמול יצא מדהים, תמונות מחר. היום בבוקר נסענו ללונה פארק היה משעשע וחם ומזיע. הגענו הביתה אכלנו בורקסים וישנו חצי שעה. קמנו לנקות את החדר שלה אכלנו פנקייקים לארוחת ערב. חזרנו לחדר עשיתי לה מסאז' התחלנו לסדר חזרה את החדר ואז קפץ הפחת ונסעתי הביתה.
 
למעלה