בקר טוב בקר אור, טיילנו אתמול

מלכה 5

New member
../images/Emo140.gif גלי, פזי, תודה על הרעיונות. בוודאי אשתמש

בהם. אביב שמח לכולו.
 
צהריים טובים לכולם !!!

היום זה יום הנקיון שלי, מה אגיד לכם, הבית שלי נראה כאילו עבר בתחנת קמח !! כל הרהיטים עם שכבת עפר אפור !!! מלכה'לה , לא רק למבוגרים אין מה לקנות , גם לקטנים קשה למצוא מה לקנות, לנינים קניתי ספרים מאוד טובים, אצל סטימצקי !!! לבת קניתי צלחת מיוחד לשולחן של הפסח מזכוכית עם קישוטים מעבודות יד, בכמה חנויות בת"א חיפשתי ושהו מיוחד, המבחר היה מאוד מצומצם !! למי שאני לא מוצאת מה לקנות, אני שמה במעטפה כסף ושולחת אותם שיקנו לבד, אין לי כבר כוחות לחיפושים האלה !! אור , איזה פרחי אביב יפים !!! פזי , במצגת שלך מורגש החג המלואו !!! יש לי בעיות עם ניקוי החלונות, אחרי החג אחפש מנקה ויטרינות שינקה לי את כל החלונות, כי יש לי חלונות שאין כמעט גישה אליהם לצד החיצוני, כשהזמנתי את החלונות לפני שנים , לא היה לי נסיון לבדוק את הפתיחה שלהם, עד היום אני לא מבינה איך עשו פעם כאלה חלונות !!!
 

יוליקה

Member
מנהל
לאה, איך הפתיחה של החלונות?

אם זה חלונות הזזה, אז פשוט מוציאים אותם מהמסילה. אם החלונות נפתחים החוצה זו בעיה...אבל בדרך כלל חלונות נפתחים פניה ורק התריסים החוצה. מכל מקום, אני הוצאתי את החלונות והתריסים מהמסילה - זה לא קל כי הם קצת כבדים.
 
קני טרמפולינה....../images/Emo13.gif

כמו בפרסומת. ניקוי החלונות קטן עליה - עם סמרטוט ביד היא קופצת על הטרמפולינה - מרימה יד וסמרטוט בעליה, מריצה "ויש" מהיר על החלון ונוחתת, מתרוממת - יד סמרטוטו "ויש" ונוחתת... קטן עליה
 
אור, הצחקת אותי , חה חה חה !!!

האם יש טרמפולינה שתגיע עד קומה 7 ??????? נראה אותך לקפוץ על טרמפולינה עד הקומה שלי !!!!חה חה חה !!! יוליקה, אלה הן חלונות הזזה, אי אפשר להרים עם הידיים , כשהחלון סגור, חייבים ללחוץ לכיון למעלה עם האצבע ועם סכין להכניס למטה בשביל לשלוב אותם מהמסילה, אין מקום להכניס אצבע, ובכל פעם החלון כמעט נופל לנו מהידיים, אנחנו יוצאים חבולים מהחלונות האלה, ויש לנו כאלה 4, ואין למי להתלונן, אחרי שראיתי את הצרה הזו, ידעתי איזה סוג של חלון אני רוצה עבור פינת האוכל !!
 

maxima

New member
מלכה....אפשר לקנות מתנה מקורית

כמו למשל ציור מקורי ויפה...
 

יוליקה

Member
מנהל
אם אתה גימלאי חדש - ברוך הבא

שמיר, אם הגעת אלינו כי אתה גימלאי חדש וחפצה נפשך להכירנו - ברוך הבא
תמצא כאן חברי'ה נחמדים ומכניסי אורחים. אך האם ניכנסת רק כדי להפיץ את הבלוג שלך...
זה מעשה לא נאה... אני מאד מקווה כי תמצא כאן חברה ותעשיר אותנו גם אתה.
 

אנימו

New member
הפצת הבלוג אינה פשע. עד כמה

שזכור לי יש כמה וכמה גולשים שעושים זאת גם כאן וגם בפורומים אחרים. בד'כ אין בצידה טובת הנאה, הכנסה או פרנסה והיא בפירוש יכולה לשמש טריגר להתדיינות נוספת בפורום. וגם זה נהוג בפורומים שונים. ואם אינני טועה ציינו כאן בפורום בלוגים של כמה כותבים. אז זה לא מוקצה. אלא שבמקרה הזה נדמה לי שיש כאן פרסום מוסווה לעיסוקו של האיש. מסתבר שפיזר הודעתו במספר פורומים. אינו נוהג להגיב לתגובות. השכלתו משפטית. וגם כאן...."בבנין ירושלים ננוחם..."
 

יוליקה

Member
מנהל
בודאי שלא!!

כשהבלוג שייך למשתתפים בפורום הזמנה לבקר בבלוג רצוי ומקובל. אך כשמישהו נכנס לפורום אך ורק כדי להפיץ את הבלוג שלו - זה לא יאה ולא נאה ואפילו לא מנומס.
 
למעלה