בוקר טוב

InSaNeGiRL

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב../images/Emo42.gif

בעעעע אני לא מוצאת משו ללבוש כי קר בחוץ בעעעע איזה קקה הכל בכביסה הצילו!!!
 

Snitch

New member
../images/Emo42.gifעלילות יום החופש שלי ../images/Emo68.gif

אין לי מה לעשות חוץ מלחכות עד אחת, אז אני פשוט אכתוב מה עשיתי היום..
היום לא באתי לבצפר, כי לקחתי חולצה קצרה (היה סיור) ואחרי שהלכתי להחליף אותה כבר בטוח איחרתי.. אז פשוט נשארתי. גם ככה זה היה אמור להיות סיור משעמם.. עד השעה עשר בערך גלשתי בפורומים הקבועים שלי, קראתי עיתון (את כללל המוספים, כולל כלכלה!
[חבל שלא הבנתי כלום]) ושיחקתי סימס ומיליונר (הגעתי ל500,000
) אחרי זה הפסיק קצת הגשם, אז החלטתי להפסיק להתייבש בבית וללכת לאנשהו. בסוף החלטתי ללכת ל"מרכז החדש" (מרכז קניות שנפתח לא מזמן, ואני לא אגזים אם אגיד שהוא המרכז הכי צפונבוני שיש- הם עצמם כותבים בעלונים שבדואר "המרכז הצפוני מספר 1 בישראל!") הלכתי הלכתי, נהגים הסתכלו עלי בחשדנות (מבריזנית!) עד שהגעתי. ושם הבנתי את סוד הקניונים.. שימו לב, רבותי-
כל מה שצריך כדי לפתוח מרכז צפוני מצליח משלך
חנות שטויות לבנות נוער טיפשות
חנות כזו, בדומה ל"הפנינג","קצת אחרת" ו"אודם" חייבת להכיל כמה דברים בסיסיים שתמיד קונים כדי להרגיש מאגניבים. קודם כל- מוצרים לשיער, קליפסים, גומיות, סרטים ומה לא, למרות שזה כל כך לא נוח שהקונה בחיים לא ילבש את זה, אבל אחרי הקניה הוא לא יוכל להגיד שהוא מזניח את עצמו.. הגומיות חייבות להיות גדולות פרוותיות ועם צבעי-צומי (כתום-ירוק-ורוד-סגול) הקליפסים- שחורים, עקומים ונשברים בקלות (זה הרי אשמת הלקוח הטיפש, שהשיער שלו קשיח מדי בשביל הקליפס..) כמו כן שאר הפרטים החשובים- נעלי בית פרוותיות עם דובונים, מסגרות לתמונה, טבעות גדולות ורודות, תיקי ג´ינס עם לבבות, צמידים (למרות שזה כבר אאוט) פיות, ושאר פסלים שאין מה לעשות איתם, חוץ מלהביא אותם במתנה למישהו אחר. רצוי שיהיו 3 חנויות כאלו. ושלא תבינו לא נכון- אני קונה הרבה בחנויות אלו.. (
)
חנות לילדים קטנים ששטפו להם את המוח
צריך פה להיזהר מאוד, מפני שבד"כ ההורים קונים פה יחד עם הילדים, והם לא טיפשים כמו הלקוחות מהחנויות המצוינות למעלה.. פה צריך קלטות וידאו במחירים מופרזים (פוקימון, הארי פוטר ושאר דברים ממוסחרים במאות שקלים) הרבה מלאי קלפים של סופרגול, קופות (KUPOT, אין לי כוח לנקד) למיניהן, שלטים לחדר ("כאן יושב ילד אידיוט") מוצרים לבית ספר, משחקי קופסא והלהיט הסגול- בייבלייד!!
החנות הזאת יכולה להיות מצליחה, בתנאי שההורים טיפשים כמו הילדים, או פשוט לא שם.
חנויות בגדים של צפווונים
בחנויות כאלו יש את הבגדים ה-כ-י חרושים שיש (מכנסי קפוארה
וכו´) בצבעים הכי בולטים שיש, וג´ינסים צמודים-צמודים מלאי אקונומיקה שנראים כאילו הם עומדים להתפורר. אבל, מה לעשות- אין הרבה חנויות שהן לא כאלה (חוץ ממורגן
החנות האהובה עלי, וריפליי שהם יקרנים בטירוףף וצריך לקנות שם רק בסוף עונה (1200 ש"ח לז´קט
)
מסעדות
מקדונלדס- חובה. נראה לי שלא צריך לפרט הרבה.. והכי חשוב- שיהיו שם גם צעיפים וכובעים של ה-מ-ו-ר-ד-י-ם
(שכל קשר ביניהם לבין האביזרים בתוכנית הוא מקרי בהחלט, או בעצם כלל לא קיים). פיצריה- זה גם חובה. ורצוי שזה יהיה סניף קטן, כדי שיהיה מקום רק למעט אנשים ולכן השאר יחשבו שהמקום מאוד מצליח וינהרו אליו גם.. אוכל סיני- רצוי מאוד, כל הצפונים אוהבים את זה. כמה מוזר שהדבר היחיד שיש שם לאכול בסופו של דבר זה שניצל וסלט
שווארמה- או משהו ישראלי מאגניב כזה בסגנון.. חנות ממתקים- לדרים, סוכריות, מרשמלו, ושאר דברים שאף אדם שפוי לא נוהג לאכול.
סופר-פארם
Duhhhhhh ועם הרבה בייביליס! ובשמים! וקוסמטיקה! וחטיפי צ´יטוס! (כן כן, את זה יש להם הכי הרבה)
בית קפה
זה הדבר הכי טוב לצפונים שחושבים שהם מבוקשים ועסוקים (ולא-זזים-לשום-מקום-בלי-פלאפון). משום מה התה עם חלב ששתיתי שם היה דומה באופן חשוד לספרינג תות בננה מקרטון (ספרינג שייקר, יו נואו יו´ר דה וואן.. נה נה נה
).
סתם דברים משעממים, שלא יגידו שזה לא מרכז יעיל
מכבסה, סופר, מספרה, ושאר דברים משעממים כאלו, בשביל שההורים יבואו לכאן בזמן שילדיהם מבזבזים כסף בחנויות-הטמטום המיועדות להם.
נעליים
צריך לתלות בכניסה שלט ורוד גדול "באפלו בחצי מחיר!!!!!!!" ולמכור חיקויים שגנובים מ"ספורט ורטהיימר".
חנות נרות
חנות שבה כל נר יותר יקר אפילו מבייבלייד.. מה לעשות, אלו נרות איכותיים! (הישר מהפמוט של הבעלים
) ועם ריח טוב (ריח הנעליים של אח שלי הוא ריח שושנים לעומתם). הממ.. וזהו בינתיים.. (המרכז עדיין לא נפתח לחלוטין, אני אעדכן אם יהיו עוד.. בעצם לא, בד"כ לא כל כך משעמם לי
)
 
איזה בוקר טוב????!!!!!!

בוקר מחורבןןןןןןןןן אתם קולטים את הגשם הזה שיש בחוץ???? על הבוקר, ללא מטריה, חשופה לכל....הגעתי לכיתה רטבה עד שד עצמותי... ועד שאני מסיימת ב-11 וחצי, במקום להיות בבית מוקדם הגעתי אחרי שעה ומשהו בגלל הגשם המחורבן הזה וההצפות העוד יותר מחורבנות האלה !!!!
 

InSaNeGiRL

New member
אווווווווווווקיי

לא מזמן לפני איזה חודש כשירד ממש מבול אז דווקא באותו יום שכחתי ת´מטריה שלי ואבא שלי בא עוד לקחת אותי ותוך דקה במבול הזה נירטבתי לגמרי השיער שלי נטף מים אפילו בעעע
 

מתן ב

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב ../images/Emo110.gif

למדתי רק 3 שעות היום!!! "למדתי"... שעה ראשונה ספורט, לא היה לי כוח... שעתיים מתמטיקה היינו 5 ילדים, לא עשינו כלום ואז שחררו אותנו!!! ויש לנו היום בערב טקס אוסקר, כל כיתה עושה סרט ויש טקס לראות של מי הכי טוב... שנה שעברה זכינו בתפאורה ותלבושות ובפרס ההפקה...
 

Eien Chibi U

New member
Kon´nichi wa...../images/Emo104.gif

קמתי הבוקר באותו מצב שתמיד קורה פעם בשבוע-שבועיים: אני עייפה, אבל לא מסוגלת להשאר במקום אחד יותר מכמה דקות. התבטל לנו שיעור ספורט (אוף... אבל ממילא לא יכולתי להשתתף בגלל שיש לי שריטות מפחידות על הכתף והזרוע...), ושעת היסטוריה בשעה אחרונה (הסטוריה זה המקצוע האהוב עלי), אבל מצד שני- כואב לי הראש... אדווה קו צרחה (סתם צרחה, בלי להגיד כלום) במשך עשר דקות שלמות... וזה היה בזמן שיעור חופשי אז לא יכולתי לצאת מהכיתה. (אז צעקתי ביפנית "שיזוקה ני שירו" -מה שאומר שהייתי באמת במצב-רוח רע.)
 
למעלה