בוקר טוב לכולם כל המילים מילים לכאן

בוקר טוב,ראיון של אדם עם שלמה צח.

שלמה צח שהיה נשוי לאילנית ולאחר מכן לאילנה.
 
אז אמרת ונשארת בחיים../images/Emo98.gif

אבל הקטע שעכשיו היו אמורים לשים את הקליפ של אילנית עם "שם.." ו..אופס, שמו שידור חוזר של אילנה עם "אחכה לך בשדות".
 
כן,תיארתי לי.אז פספסתי את בכבודה ובעצמה../images/Emo8.gif

אני סתם צוחקת,אילנית אחלה של בת אדם וגם זמרת טובה-כנ"ל אילנה
 
הכי אהבתי שהייתה תמיד אומרת:

"סורי, אני אמיתית, אני לא יכולה לשקר" ומייד אחרי זה דופקת את אחד השקרים הגדולים שלה! חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממש אמיתית, כמו הבלונד, האף, החזה והשפתיים... הכל made in Tunisia
 
רוב הידוענים מעידים על עצמם כמה שהם אמיתיים..

בעצם,כמעט שלא נתקלתי באדם מן היישוב שאינו טוען כי הוא אמיתי.. לכן,כשאני שומעת שאדם מעיד על האמיתיות של עצמו,אני בד"כ מתייחסת לדברים בערבון מוגבל. יחד עם זאת,ראיתי את אילנה בעיניי שלי וראיתי טבעיות רבה.
 
זה רק מוכיח שדבר עדיין לא אבוד בדרך ללבך../images/Emo8.gif

אני גיליתי אילנה מקסימה,מצחיקה ומלאת טונות של חום אנושי. וכן,יש לה גם תגובות פחות פוליטיקלי קורקט,אז מה?!
 
היא לגמרי ירדה לי מהלב, מה שנקרא!

פעם ממש אהבתי אותה, והייתי שמחה בכל פעם ששמעתי שיר או ראיתי אותה. בתכנית היא הציגה את האופי הסכסכני שלה, מניפולטיבי, פרובוקטיבי, זול, שומר טינה, מתחשבן, שתלטן, מתפרץ ואגרסיבי... ובנוסף, דחווווווווווווווווווווווווווווווווף שמישהו יעשה לה סטיילינג, כל העונה הייתה לבושה זוועה, והשיא היה בחתונה של אריק עם שמלת אשת העכביש המחרידה הזאת!!!
 
הבנתי,הבנתי,מייקל נכנס ללבך במקומה../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo8.gif

וואוו כמה אהבה בתוכן,כמה
 
איככככככככככככככככככככס!!!

למה להרוס לי את היום! למה הזכרת את השם שלו? זה כמו חתול שחור! מעולם לא היה לי משהו נגדו עד שנכנס לתכנית והתגלה זיופו הגדול באופי,והשירה הקלוקלת. מה שהוא יודע להביא זה איפור, תחפושות, סולו של תומר שטיין על הגיטרה, וזהו... תורידי לו את כל זה ומה נשאר? פרצוף כלבלב מתמם עם אף חזרזיר, חשיפת חניכיים בשירה, ואופי דוחה! בעעעעעעעעעעעעעעעעע!
 
קווין אני כבר בקונגו מחפשת לך משרתות

כדי שתתפני יותר להדר ולפאר את רוחמה שלנו המתוקה, מקוה שסימסת לה, אני מסמסת הפעם 4 סמסים עם חברים שלי, כל אחד 4 סמסים..
 
את מהממת, אבל...

אם כבר שיהיו משרתים
את יודעת, שיהיה יותר מעניין! לגבי רוחמה, חייבת לספר לך משהו, שמרתי על אחיינית שלי הבוקר, בת שנה, ויש לה דיסק של 100 שירים ראשונים, פתאום אני קולטת את רוחמה שרה שם כמה מהשירים. ישר זיהיתי את הקול המדהים שלה! נשבעעעעעעעעעעעעעעעעעת לך, למרות שאלו שירי ילדים- פשוט הצטמררתי! נראה לי שאני לוקחת את הדיסק לאחיינית שלי... חחחחחחחחחחחחחח וברוווווווווווווווווווווווווווור שאני מסמסת לה, מתוקה!
 
איזה כיף לשמוע שאחיינית שלך

מאזינה לשירים שרוחמה שרה, אני לא יכולה להסביר למה אני כל כך אוהבת את רוחמה, היא שרה רגוע ורואים שהיא נהנת לשיר את שירי ארץ ישראל היפה, לגבי המשרתים, העיניין מטופל במשרדי כח האדם של קונגו.
 
כי מעבר לקול שלה, יש לה אישיות מדהימה הרוחמה

הזאת! לב רחב, שפע אהבה, כבוד לזולת ורצון לעזור! רק המעריצים שהגיעו להיכל הראו בדיוק את פרצופם של הזמרים. המעריצה של רוחי ריגשה כשסיפרה שהיא מתקשרת אליה כל יום הולדת והראתה את ההקדשה על הדיסק שנתנה לה! אין מילים! אישה משכמה ומעלה! יאלללללללללללללללללה סמסו 5 לרוחמה!!!! נ.ב- בעניין המשרתים- אוהבת אותם חסונים וצעירים (שחומים הם בטוח אם הם מקונגו!
אוהבבבבבבבבבבת!)
 

לואיזה7

New member
רוחמה חייבת להיות בגמר והלוואי שגם תנצח.

היא שרה נפלא ומרגש. סמסו 5 לרוחמה !!!
 
למעלה