XXX במד"ב ופנטזיה.

  • פותח הנושא avivs
  • פורסם בתאריך
המין בספרים של גיימן

לרוב המין שהוא מתאר לא יוצר אוירה גסה ומלוכלכת, זו עוד סיבה שבגינה הסיפור החדש שלו שפורסם בספר סיפורי האימה היה שונה כל כך משאר היצירות שלו שיצא לי לקרוא עד היום. כשהזכרת את נושא המין אצל גיימן מיד עלה לי לראש "תעלומות רצח" שיצא לי לקרוא גם בגרסת הקומיקס והעלה אצלי את השאלה - "איך!?".
 

inbal76

New member
ילד מלחמה ../images/Emo58.gif

(סליחה אם כבר אמרו) לא מתואר יותר מידי, אבל נרמז מאוד בבירור שג'וס נאנס, או נוצל מינית באופן כלשהו, ע"י פלקון, וזה בעצם הדלק העיקרי שמניע אותו, וגם את המפקד שכחתי-את-שמו, שגם אותו פלקון ניצל מינית בילדותו.
 

ishpuz

New member
יש לא מעט, בדרך כלל כתובים לא משהו.

רוב סצינות הסקס שאני נתקלתי בהן בספרי מד"ב היו כתובות בצורה די חלשה יחסית לסצינות דומות בספרי מיינסטרים. ב"חזרה לעולם רוש", ההמשך של "מעוף השפירית" של רוברט פורוורד יש את אחת מסצינות האונס הדוחות והכתובות גרוע ביותר שיצא לי לראות. מה ששוב מוכיח שפורוורד הוא אולי מדען מחונן עם תיאוריות נפלאות, אבל לספר סיפור הוא לא מי יודע מה יודע. אצל לארי ניבן, כפי שכבר ציינו בשרשור, הנושא די נפוץ. רישתארה (סקס בין גזעים שונים) משמש כדרך תקשורת, וחייבים להזכיר את man of steel woman of kleenex המשעשע שלו. ב"נעילה" של ג'ק צ'וקר יש סצנת סקס בין זוג חייזרים (נניח שחייזרים, בלי לספיילר). בטרילוגיית שחר הלילה של המילטון, הומוסקסואליות מקושרת בצורה חזקה מאוד עם פדופיליות, עבודת שטן ורשע באופן כללי. זה די צורם לקורא נאור. ואני חייב לציין שגם לדעתי ששילוב ההגדרות בהודעה הראשית בשרשור הוא חסר רגישות.
 
ומה עם סילברברג?

סילברברג מאזכר פה ושם מין (ספר הגולגולת הניו אייג'י, גלגמש המלך). אחת מהדוגמאות המענינות היא גירסת המדע בדיוני שלו ל'מה עובר על פורטנוי', הלא הוא הספר 'למות מבפנים'. ציתות לסצינות סקס על ידי טלפאת משמש שם ככלי לתיאור הנוירוטיות של הגיבור, על שלל תסביכיו הארכיטיפיים היהודיים. ישנה השוואה חדה בין אובדן כוח הגברא לאובדן היכולת הטלפאתית. הספר הראוי היחיד של סילברברג. אבל עזבו אותכם מסתם לאזכר שהיה סקס בספר. תנו לנו את מספרי העמודים.
 
למעלה