XXX במד"ב ופנטזיה.

  • פותח הנושא avivs
  • פורסם בתאריך

טרודי

New member
אה, ג'ון נורמן...

קראתי מזמן מאוד את שני הראשונים בסדרה. על-מנת שלא לסמוך על זכרוני המעורפל, אצטט את הכריכה האחורית של הספר הראשון בסדרה, Tarnsman of Gor.
Earth could never know of Gor, the world always on the opposite side of the sun. But Gor somehow knew about Earth, as Tarl Cabot soon discovered. Taken by force to that savage world, Cabot was forced to become a tarnsman - a warrior who could control the great war birds of Ko-ro-ba. Gor was a world of slaves and beautiful women, of human domination by the alien, secret Priest-Kings. And it was also the world of Talena, tempestuous daughter of the greatest warlord of Gor. She waited for the man who could subdue her - the man who would be her master. But was Tarl Cabot that man?​
(אין פרסים לניחוש התשובה לשאלה בסוף) כאמור, קראתי רק שניים, אבל זה הספיק לי. יש עלילת אקשן בסגנון עולם ברברי (קונאן ושות') - קאבוט נחטף להיות עבד-לוחם, נמלט, נדמה לי שנתפס ונהיה גלדיאטור, בורח שוב, מתחמק ממכשפים וצבאות שרודפים אותו, משחרר עבדים, וכו'. אחלה סיפור, ובסביבה ההיא לא מפתיע לראות אלמנטים שוביניסטיים, במידה. אבל, מדברים ששמעתי אני מבינה שאספקטי ה-bondage וה-domination הולכים ומתחזקים ככל שמתקדמים בסדרה, והעלילה נעלמת. אז אם אתה נהנה לקרוא על נשים יפות שמוחות נגד הפיכתן לשפחות, אבל בסתר ליבן נהנות מהשלשלאות והאזיקים - הגעת לסדרה הנכונה.
 

Scum Bunny

New member
זה יותר גרוע מזה.

הנה מה שאני יודע, מתוך מחקר אינטרנט קצר שנבע מחשיפה לכמה אתרים של הקהילה הגוראנית (Gorean) דרך Portal of Evil. בעקרון, העולם של גור הוא שוביניסטי בצורה קיצונית. עולם שבו נשים הן רכוש, וקיימות אך ורק כדי לשרת גברים כשפחות. רוב הספרים עוסקים בנשים שנחטפות מכדור הארץ, "מאומנות" בעולם הזה ולומדות שאישה יכולה להשיג סיפוק בחייה רק דרך כניעה מוחלטת לגברים. הספרים גם נכנסים לפרטי פרטים לגבי תהליכי האימונים והמוני הדרכים להשפיל ולהכניע נשים, כמו עשרות תנוחות שונות בהן נשים מציגות את עצמן לאדוניהן לפי פקודה. הקטע הבאמת מדכא הוא שישנה תת תרבות שלמה שאימצה את עולם גור כדרך חיים. אין דבר מפחיד יותר מלהתקל בטעות באחד מהאתרים שלהם (בעיקר של הנשים), ואני מניח שפורומים או צ'אטים שלהם הם לא פחות טראומטיים.
 

Volland

New member
ברגע שמזכירים מין במד"ב

עולה לראש היינליין כמובן. במבט ראשון ניתן היה לחשוב שהוא מנסה לעורר פרובוקציות - [ספויילרים] - יחסי מין עם אמא, עם אחיות, עם קטינים, עם כל מה שזז בעצם. אבל במבט שני כבר ניתן לראות שהוא רב-אמן בשילוב של סקס במד"ב - והוא גורם לכל ה"סטיות" הנ"ל להראות כשגיונות מוזרים של החברה שלנו, ודבר טבעי לגמרי. יותר בעצם לא עולה לי סופר אחר [תצטרכו לסלוח לי, אני אחרי אימון, לא מתפקד הכי טוב שבעולם כרגע] - אבל באופן כללי, מין יכול לתרום הרבה במד"ב, מכיון שהז'אנר מתאפיין לדעתי בקלילות וחוסר שימת-לב למוגבלות מוסריות מיותרות, ומכיון שאיסורים מלאכותיים שונים תמיד היו חלק אינטגרלי מאיסורים כאלו, המד"ב יכול לעשות שימוש מצוין בו. עד פה, אני הולך לנוח.
 

demoloc

New member
תלוי איך זה מנוסח

אם מראים את זה כדבר של אהבה , בתור דבר טהור ויפה אז זה יכול להדגיש אהבה בין דמויות (במד"ב או כל ז'אנר אחר) (הכוונה כמובן לסקס רגיל , לא אונס בכל צורותיו ) אם מתארים את זה כתוצאה של חרמנות רגעית , או סתם להוסיף בשביל ההוספה של הסצינה , כלומר אם הסיפור לא השתנה בגלל זה , אז זה מיותר . גם אם יש גיבורה ראשית שהיא ...ובכן...פרוצה , אז יותר קשה לי להזדהות עם הדמות , וזה תמיד טוב שאפשר להזדהות עם הגיבור הראשי (ובכלל עם שאר הדמויות , אם אפשר להבין , ולהסכים עם המעשים בהתאם לנסיבות זה מעולה לא משנה כמה צדדית או ראשית הדמות)
 

gilpor

New member
בבקשה להזהיר מספוילרים בכותרת

השירשור הזה עמוס בספוילרים. בבקשה לשים אזהרה בכותרת ההודעה שפותחת את השירשור או שכל אחד שכותב הודעה יזהיר בכותרת.
 

Belgarath1

New member
"זה" של סטיפן קינג

אמנם יותר אימה מפנטזיה, אך יש שם סצנה מאוד יוצאת דופן (שלא לומר דוחה) שמשלבת פדופיליה + ספק אונס + gang bang (בהסכמה) מדובר על סצינה שכנראה נכתבה ע"י קינג בהשפעת סמים קשים כי הצורך העלילתי שלה ממש קלוש. מתוארים שם יחסי מין בין ילדים בני בערך 12 כאשר יש שם רק ילדה אחת. הזדעזעתי בקריאה הראשונה שלה והייתי צריך לקרוא שוב כדי להבין מה בדיוק אני קורא. למרות הקטע הנ"ל "זה" הוא עדיין מהספרים הטובים ביותר של קינג.
 

avivs

New member
גם בעמדה

שך קינג, יש קטע של מעשה סדום ותקיפה מינית בין שני גברים. אני מניח ששם זה היה חלק מהעלילה, אבל נראה לי שזה היה יותר מאפיין של דמויות.
 

Boojie

New member
אלכוהוליסט ומכור לקוקאין.

לא שזה קשור. הסצינה המדוברת היא סצינה חזקה מאד ורלוונטית מאד, ומתחברת בצורה חזקה מאד גם לשלבי ההתבגרות שעוברות הדמויות, ללמידת הכוח שלהם בתפקידי המין שלהם ולהתמרדות שלהם כלפי חברת המבוגרים וכלפי הדרך (המעוותת) שבה חברת המבוגרים מנסה ללמד אותם את אותם תפקידי מין. לפעמים שווה לנסות להבין דברים מעבר לזעזוע.
 

Belgarath1

New member
זאת היתה ההרגשה שלי

לפחות בקריאה ראשונה (ויחידה) הסצינה נראתה לי לגמרי לא קשורה לשום דבר, וגם הסיבה לה (כדי שיוכלו להתרכז???) היתה מוזרה מאוד. ברור שלכל דבר ניתן למצוא קשר לאיזשהו רובד של העלילה אך לדעתי החיבור כאן הוא מאוד מלאכותי/קלוש.
 

cwen

New member
חייבים לציין שהוא כבר גמול הרבה

מאוד שנים. הוא יצא מזה.
 

valanice

New member
הומוסקסואליות

-ספר מד"ב שעולה לי לראש, שעוסק באופן ספציפי בהומוסקסואליות הוא "הר סין זאנג" של מורין מקיו. הדמות הראשית בספר הוא הומוסקסואל ורבות מן ההחלטות והפעולות שלו נסובות סביב עובדה זו.
 

Y. Welis

New member
זה אכן ספר שנכתב מנקודת מבט מודעת

אפשר גם להזכיר אלמנטים בטרילוגיית 'שער' של פרדריק פול (שער, סף אירוע, מפגש היצ'י).
 

thorondor

New member
בספרים של גיימן לעיתים יש סקס.

באלים אמריקאים יש מעין סיפור משנה שמכיל בתוכו סצינת מין הומוסקסואלית בין אדם ערבי לשד ערבי. בכלל גיימן בוחר לתאר מין בפרטי פרטים, כמו לדוגמא באחד מהסיפורים ב"עשן ומראות" שכמעט כולו סצינת מין.
 
למעלה