../images/Emo41.gifso 90's chart../images/Emo41.gifמצעד מס' 11../images/Emo70.gif
מי שמעוניין לדרג, מוזמן להיכנס לקישור הבא ולבחור מתוך הרשימה 5 שירים לפחות ולדרגם. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=314&msgid=103528832 ומי שמתעצל להיכנס ללינק ובכל זאת מעוניין לראות את תוצאות המצעד, אז הנה בבקשה ! 30- Cher - One By One 29- MC Lyte Feat. Puffy & Missy Elliott - Cold Rock A Party 28- Spice Girls -Who Do You Think You Are 27- Garbage - When I Grow Up 26- Annie Lennox - No More I Love Yous 25- Will Smith - Gettin' Jiggy Wit It 24- Aqua - Dr Jones 23- Madonna - I'll Remember 22- Faith No More- I'm Easy 21- Mariah Carey - Open Arms 20- Solid Harmonie -I'll be there for you 19- Alice In Chains- Would 18-White Town - Your Woman 17- Pearl Jam - Black 16- Sinead o'connor - Nothing compares to you 15- Texas- Say What You Want 14- Lenny Kravitz -Fly Away 13- 2pac - Changes 12- Prodigy - Firestarter 11- Scarlet- Independent Love Song 10- Babylon zoo - Spaceman 9- Simple Minds - She's A River 8- Suede - Saturday Night 7- Tori Amos -Cornflake Girl 6- Green Day - Basket Case 5- Blondie -Maria 4- The Beloved - Sweet Harmony 3- Duran Duran- Ordinary World 2- Soundgarden - Black Hole Sun 1- radiohead - street spirit (fade out - מקום ראשון הפינה לשיפוטכם ("שירים חדשים") 31- Toni Braxton- Breathe Again 32- Bon Jovi - Someday I'll Be Saturday Night 33- Joan Osborne-One Of Us 34- Lightning Seeds - Sugar Coated Iceberg 35- Erasure - In My Arms 36-Queen- No-One But You 37- Rialto - Untouchable 38- Barenaked Ladies - One Week 39- Unkle featuring Ian Brown- Be There 40- next of kin - 24 hours from you
מי שמעוניין לדרג, מוזמן להיכנס לקישור הבא ולבחור מתוך הרשימה 5 שירים לפחות ולדרגם. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=314&msgid=103528832 ומי שמתעצל להיכנס ללינק ובכל זאת מעוניין לראות את תוצאות המצעד, אז הנה בבקשה ! 30- Cher - One By One 29- MC Lyte Feat. Puffy & Missy Elliott - Cold Rock A Party 28- Spice Girls -Who Do You Think You Are 27- Garbage - When I Grow Up 26- Annie Lennox - No More I Love Yous 25- Will Smith - Gettin' Jiggy Wit It 24- Aqua - Dr Jones 23- Madonna - I'll Remember 22- Faith No More- I'm Easy 21- Mariah Carey - Open Arms 20- Solid Harmonie -I'll be there for you 19- Alice In Chains- Would 18-White Town - Your Woman 17- Pearl Jam - Black 16- Sinead o'connor - Nothing compares to you 15- Texas- Say What You Want 14- Lenny Kravitz -Fly Away 13- 2pac - Changes 12- Prodigy - Firestarter 11- Scarlet- Independent Love Song 10- Babylon zoo - Spaceman 9- Simple Minds - She's A River 8- Suede - Saturday Night 7- Tori Amos -Cornflake Girl 6- Green Day - Basket Case 5- Blondie -Maria 4- The Beloved - Sweet Harmony 3- Duran Duran- Ordinary World 2- Soundgarden - Black Hole Sun 1- radiohead - street spirit (fade out - מקום ראשון הפינה לשיפוטכם ("שירים חדשים") 31- Toni Braxton- Breathe Again 32- Bon Jovi - Someday I'll Be Saturday Night 33- Joan Osborne-One Of Us 34- Lightning Seeds - Sugar Coated Iceberg 35- Erasure - In My Arms 36-Queen- No-One But You 37- Rialto - Untouchable 38- Barenaked Ladies - One Week 39- Unkle featuring Ian Brown- Be There 40- next of kin - 24 hours from you