making of crush

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifmaking of crush../images/Emo202.gif../images/Emo44.gif

זה הסיפור של מאחורי הקלעים על איך עשו את crush בהתחלה רואים את ג'ון נוסע במכונית (כשאחיו שואל שאלות) וג'ון בכללי מספר על קצת על העבר, הם נוסעים לבקר ב fast lane -בר שהוא היה מנגן בו הרבה בתחילת הדרך , יש לו שם סיפורים שווים, עך ההווי, על ההקלטות על נגינה עם ברוס וכיוצ', צריך רק להקשיב בנוסף רואים את ריצ' מספר על העבודה על האלבום, וגם את ג'ון מסביר את הרקע לשירים+קצת מהופעה שהם עשו לאנשי תקשורת כדי לקדם את האלבום זה חמור של שעתיים.. וכדי להוריד מהר לפני שיגמר הזמן של הוידאו.. חלק א- http://download.yousendit.com/88F9E31707AAB5E0 חלק ב- http://download.yousendit.com/D3A0963A74A311F7 תהנו
זכויות שמורות לפורום היד פארק :p
 

mikeys barking

New member
תודה רבה לך D:

אני אוריד בהזדמנות, יותר מדי חלונות פתוחים יש לי כרגע
 

mikeys barking

New member
../images/Emo207.gif=]

מישהו ראה פה את ההופעה של בון ג'ובי בהוט VOD? הזמנתי את זה (בחינם ^__^) והקלטתי, היה ממש נחמד, הבחירה של השירים הייתי טובה :) ביקורות ממישהו?
 

m o r 1 0 2

New member
יאאא לא ראיתי../images/Emo70.gif

טובב אני אולי אראה בהמשך השבוג שמחה שנהיניתת
 
למעלה